در پی بارش‌های اخیر صورت گرفت؛

بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان پردیس از وضعیت سد لتیان و رودخانه جاجرود

اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان پردیس از وضعیت سد لتیان و رودخانه جاجرود به منظور پایش وضعیت دبی خروجی آب سد بازدید کردند.

به گزارش صبح پردیس، سجاد برنجی معاون سیاسی و انتظامی پردیس و نوید عباسی معاون عمرانی فرماندار پردیس به همراه محسن قاصدی بخشدار جاجرود و شکاری مسئول مدیریت بحران فرمانداری پردیس، از وضعیت سد لتیان و رودخانه جاجرود در محدوده بخش بازدید کردند.

این بازدید پس از بارندگی‌های شب گذشته و به منظور پایش وضعیت دبی خروجی آب سد، بررسی اقدامات انجام‌گرفته برای پاک‌سازی مسیر رودخانه و امکان‌سنجی تخلیه ساکنان حاشیه رودخانه انجام گرفت و طی آن بخشدار جاجرود، رئیس شورای اسلامی عباس‌آباد و دهیار خسروآباد به تشریح اقدامات خود در حوزه‌های اطلاع‌رسانی خطرات به ساکنان، آماده‌سازی اماکنی برای اسکان اضطراری و تجهیزات و ادوات آماده‌به‌کار پرداختند.

معاونان فرماندار پردیس پس از بازدید از منطقه شمالی رودخانه جاجرود به روستای سعیدآباد در پایین‌دست جاده اصلی رفته و امکانات دهیاری سعیدآباد برای مقابله با بحران‌های احتمالی، لایروبی رودخانه و مسیل‌های روستایی و وضعیت پل تاریخی سعیدآباد را با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا بررسی کردند.

برنجی و عباسی معاونان فرماندار پس‌ازاین بازدیدها، اقدامات انجام‌شده را مثبت و مؤثر ارزیابی کرده و خواستار ادامه روند پایش مستمر وضعیت رودخانه توسط بخشداری و دهیاری‌ها شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا