بازار تره‌بار دره بهشت در فاز ۸ مسکن مهر توسط شهرداری پردیس افتتاح شد/ مجوز افزایش تولید ۲ برابر ظرفیت واحدهای تولیدی صادر شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: با اصلاحی که در ضوابط استقرار در شعاع ۱۲۰ کیلومتر انجام شده واحدهای تولیدی علاوه بر گسترش می توانند ظرفیت تولید خود را تا ۲ برابر بالا ببرند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، «حشمت اله عسگری» در حاشیه افتتاح بازار تره بار دره بهشت در فاز ۸ مسکن مهر توسط شهرداری پردیس اظهار داشت: واحدهای صنعتی زیادی بدون سند مالکیت، از سالیان دور در شهر پردیس مستقرند وبرای صدور پروانه مشکل دارند ، برای رفع مشکل به زودی مصوبه ای برای صدور پروانه این واحدها توسط شهرداری تصویب و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبه جلسه گذشته ستاد تسهیل درباره واحدهای صنعتی پردیس و مشکل صدور پروانه به دلیل نداشتن سند مالکیت، توضیح داد: مقرر شد مصوبه ای در شورای برنامه ریزی پیش رو صادر و از این پس شهرداری برای واحدهای صنعتی بدون سند مستقر در محدوده صنعتی، پروانه صادر کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در حال حاضر یکی از گرفتاری های واحدهای داخل حریم واحدهایی است که پس از سالها استقرار در ناحیه صنعتی سند مالکیت ندارند و از نظر قانونی برای دریافت پروانه مشکل دارند که با صدور این مصوبه مشکل مرتفع خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه، هیچ محدودیتی برای تامین مالی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نداریم، توضیح داد: متقاضیان شاید در دسترسی به تسهیلات، مشکلاتی مانند وثیقه و رسیدگی زمان داشته باشند اما در اصل موضوع که تامین مالی است هیچ مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: روزهای یکشنبه هر هفته، ستاد تسهیل به روال معمول پاسخگوی متقاضیانی است که در سایت «بهین یاب» ثبت نام کرده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: تنها واحدهایی که داخل پهنه های صنعتی هستند امکان توسعه فضا را دارند و برای سایر واحدهای صنعتی توسعه فضای جدید مقدور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا