پیشرفت 55 درصدی ایستگاه آتش‌نشانی فاز 11 پردیس/ خرید دو خودروی پیشرفته آتش‌نشانی از شرکت «روزن باور» اتریش

شهردار شهر پردیس از پیشرفت فیزیکی 55 درصدی ایستگاه آتش‌نشانی فاز 11 این شهر و همچنین خرید دو خودروی پیشرفته آتش‌نشانی از شرکت «روزن باور» اتریش خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: از جمله پروژه‌های عمرانی و خدماتی در دست اجرای شهرداری پردیس، طراحی و آغاز به ساخت ایستگاه آتش‌نشانی در فاز 11 شهر پردیس است.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و 250 مترمربع مراحل اجرایی خود را سپری می‌کند.

شهردار پردیس خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی در حوزه آتش‌نشانی در شهر پردیس با سایر شهرهای شرق استان تهران متفاوت است، زیرا وجود 960 برج 10 الی 16 طبقه در این شهر شرایط خدمات‌رسانی را با دشواری‌هایی همراه کرده است.

لاله تصریح کرد: ازاین‌رو، شهرداری پردیس خرید دو دستگاه خودروی پیشرفته آتش‌نشانی از کمپانی «روزن باور» اتریش و مجهز به نردبان‌های هیدرولیک 42 و 56 متری و دارای قابلیت اجرای اطفای حریق در سازه‌های 18 طبقه با اختصاص اعتبار بیش از 112 میلیارد ریال را در دستور کار خود قرار داد و اجرایی کرد.

وی ادامه داد: ایستگاه آتش نشانی فاز 11 بعد از طی مراحل ساخت، تبدیل به نخستین ایستگاه استاندارد در شرق استان تهران خواهد شد که چنین خودروهای پیشرفته‌ای در داخل آشیانه‌های بزرگ آن مستقر است.

شهردار پردیس گفت: این امر قدم مثبتی در حوزه امداد و نجات خواهد بود، و امیدوارم خدمات مناسبی به شهروندانی که در پروژه‌های مسکن مهر اسکان خواهند یافت ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا