ایجاد تصفیه خانه برای فازهای 8 و ۱۱ پردیس به عهده شرکت عمران است

فرماندار پردیس گفت: ایجاد تصفیه خانه برای فازهای هشت و ۱۱ پردیس به عهده شرکت عمران است و مشکل فاضلاب در بومهن به عهده شرکت آب و فاضلاب است که هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار هستند تا این مشکل به زودی رفع شود.

به گزارش صبح پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار این شهرستان عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان‌های الغدیر و شفا پردیس، در جمع خبرنگاران و در خصوص وضعیت این بیمارستان‌ها، اظهار کرد: در شهرستان پردیس اولویت‌هایی برای پیگیری داریم که مهمترین آن بحث بهداشت و درمان و راه اندازی بیمارستان است.

وی گفت: در حالی که بیمارستان خیرساز الغدیر و شفا در این منطقه ساخته شده اما شهرستان پردیس فاقد بیمارستان است.

رضایی افزود: جلسات متعددی با وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شده و تلاش می‌کنیم به زودی بیمارستان الغدیر راه اندازی شود.

فرماندار پردیس ادامه داد: اورژانس و درمانگاه بیمارستان الغدیر تقریبا آماده بهره برداری است و فقط بحث تجهیز این بخش‌ها باقی مانده است و امیدواریم تا پایان سال این بخش‌ها افتتاح شود.

رضایی تصریح کرد: مشکلات عدیده مالی بیمارستان شفا باعث توقف خدمت‌رسانی شده بود که با برگزاری جلسه با سهامداران مقرر شد پیگیری‌هایی در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی انجام شود تا این مرکز نیز به چرخه سلامت شهرستان بازگردد.

وی ادامه داد: مودول دوم تصفیه خانه فاضلاب پردیس با ظرفیت ۱۲۵ هزار نفر جمعیت در آستانه تکمیل است و در دهه فجر با حضور وزیر نیرو و معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

فرماندار پردیس تصریح کرد: مشکل فاضلاب در بومهن به عهده شرکت آب و فاضلاب است که هم اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار هستند تا این مشکل به زودی رفع شود.

وی افزود: ایجاد تصفیه خانه برای فازهای هشت و ۱۱ پردیس به عهده شرکت عمران این شهر است که مقدمات کار برای شروع کار ساخت آغاز شده است.

رضایی گفت: امیدواریم با تکمیل این پروژه ها و جمع آوری فاضلاب در سطح شهرستان مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت و مشکل به صورت کلی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا