در جلسه تنظیم بازار شهرستان پردیس مطرح شد:

ایجاد بازار مرکزی میوه و تره‌بار در شهر پردیس

اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان پردیس در جلسه این کارگروه بر تاسیس و راه اندازی بازار مرکزی میوه و تره‌بار به منظور عرضه میوه و تره‌بار با کیفیت و قیمت مناسب در شهرستان تاکید کردند.

به گزارش صبح پردیس، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان به ریاست سید مهدی حسین‌نژاد معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرماندار و روسا و نمایندگانی از فرماندهی انتظامی، صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و شهرداری‌های پردیس و بومهن در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه و پس از ارائه گزارش اتاق اصناف، اداره صمت و تعزیرات حکومتی از اقدامات انجام گرفته برای رصد و کنترل بازار مقرر شد؛ بررسی، امکان سنجی و معرفی اماکن پیشنهادی برای ایجاد بازار مرکزی میوه و تره بار شهرستان در شهر پردیس به منظور عرضه میوه و تره بار با قیمت و کیفیت مناسب انجام شود.

همچنین مقرر شد شهرداری‌های پردیس و بومهن برای ساماندهی وانت‌بارها و دست فروشان بر اساس قوانین موجود، نسبت به معرفی مکان مناسب اقدام کنند.

ایجاد محل عرضه محصولات باغی شهرستان با محوریت اداره جهاد کشاورزی و معرفی بازارچه دائمی عرضه صنایع دستی در شهرستان با همکاری شهرداری‌ها و ادارات صمت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا