اورژانس پردیس، یک مسافر نوروزی در بومهن را احیا کرد

رئیس پایگاه اورژانس پردیس با بیان اینکه حادثه منجر به فوت در ایام نوروز نداشتیم، گفت: تکنسین‌های اورژانس پردیس موفق به احیای قلبی یک مسافر نوروزی شدند.

به گزارش صبح پردیس، نادر شایان در خصوص اقدامات پایگاه اورژانس شهرستان پردیس در نقاط مختلف شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون حادثه منجر به فوت در ایام نوروز نداشتیم اما شب گذشته یک خانواده که عازم شهرهای شمالی کشور بودند با حضور در غرفه اورژانس شهرستان پردیس پدر خانواده را بی‌هوش به پایگاه آوردند.

وی بیان کرد: پس از معاینه‌های اولیه از مرد پنجاه‌ساله مشخص شد وی دچار ایست قلبی شده است، با این وجود تکنسین‌های اورژانس، فعالیت‌های احیای خود را آغاز کردند.

احیا مرد دچار ایست قلبی توسط اورژانس پردیس

رئیس پایگاه اورژانس شهرستان پردیس ادامه داد: پس از دادن شوک و اقدامات اولیه احیا بعد از چند دقیقه این فرد به زندگی بازگشت، پس از چند ساعت سرپرست خانواده توسط اورژانس به بیمارستان سرخه‌حصار منتقل شد.

وی در پایان متذکر شد: وجود این پایگاه‌های نوروزی باعث نجات این مرد و موارد مشابه در نقاط دیگر کشور بوده است، امکانات پزشکی پیشرفته در این مکان‌ها برای احیا و رسیدگی به اتفاقات و حوادث جاده‌ای مؤثر و حیات‌بخش است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا