رئیس مرکز اورژانس پردیس خبر داد؛

استقرار ایستگاه‌های اورژانس پردیس با 16 آمبولانس و 35 کارشناس در حاشیه محورهای مواصلاتی در ایام نوروز/ استقرار دو دستگاه موتور آمبولانس در ایستگاه عوارضی پردیس

رئیس مرکز اورژانس پردیس از استقرار ایستگاه‌های اورژانس پردیس با 16 آمبولانس در محورهای مواصلاتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: دو دستگاه موتور آمبولانس در ایستگاه عوارضی پردیس مستقر می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، نادر شایان با تبریک فرار رسیدن سال جدید از آمادگی کامل اورژانس شهرستان برای ایام تعطیلات عید و سفرهای نوروزی، اظهار کرد: سه ایستگاه در حاشیه محورهای مواصلاتی و هفت ایستگاه در سطح شهرستان با تمام تجهیزات اورژانسی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی افزود: ایستگاه عوارضی پردیس – تهران، ایستگاه جاجرود و ایستگاه ابتدای شهر بومهن مراکزی هستند که به دلیل سفرهای نوروزی استقراریافته‌اند و با ۳۵ نفر کارشناس اورژانس و ۱۶ آمبولانس با امکانات اولیه درمانی و دستگاه شوک قلبی، دستگاه‌های AED، دستگاه نوار قلب، داروهای تنظیم فشارخون، داروهای مختص بیماران قلبی و داروهای دردهای موضعی خدمات فوریت پزشکی و پرستاری را ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز اورژانس پردیس گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه آمبولانس‌های خودرویی و دو دستگاه موتور آمبولانس در ایستگاه عوارضی پردیس مستقر هستند که می‌توانند در مواقع اضطرار، به همه نقاط شهرستان خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا