مدير جهاد کشاورزی پردیس:

اهمیت بیمه محصولات کشاورزی و باغی در شهرستان پردیس دوچندان است

مدير جهاد کشاورزی پردیس گفت: بيمه محصولات کشاورزی بهترين روش دريافت خسارات برای بهره برداران بخش کشاورزی است.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، نشست بیمه محصولات کشاورزی با هدف بهره مندی کشاورزان از بیمه محصولات باغی در دفتر مديريت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس برگزار شد.

در این نشست قریشی مدير جهاد کشاورزی شهرستان، کارشناسان ارشد بیمه از مرکز بیمه محصولات کشاورزی و نمايندگان کشاورزان و باغداران حضور داشتند.

قریشی خواستار تعامل هرچه بيشتر شرکت کارگزار بیمه با کشاورزان و بهره برداران جهت بهره مندی بهترکشاورزان از خدمات بیمه شد و افزود: درحال حاضر بيمه محصولات کشاورزی بهترين و سهل الوصول ترين روش دريافت خسارات برای بهره برداران بخش کشاورزی بوده و در شهرستان پردیس با توجه به شرايط خاص آب و هوايی و احتمال سرمازدگی باغات و زراعت اهميت بيمه دو چندان است.

گفتنی است مدیرعامل شرکت کارگزار بیمه به تشریح سیاست ها و اهداف و روش های پیش بینی شده در نظام نامه بیمه کشاورزی و شرایط مندرج در شیوه نامه پرداخت وبا توصیف شرایط تولید در بخش کشاورزی و کاهش مستقیم درآمد کشاورزان ناشی از تغییرات اقلیمی شکننده، توسعه بیمه‌های فراگیر کشاورزی را راهکاری ضروری برای استمرار تولید برشمرد و از آن به عنوان ضمانتی برای امنیت غذایی یاد کرد.

در اين جلسه در خصوص بيمه باغات و زراعت شهرستان و افزايش سطح بيمه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا