فرماندار پردیس:

اهمال در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و آمارهای اعلام شده نگران کننده است/ راه‌اندازی مجدد مراکز تجمعی واکسیناسیون پردیس اهمیت دارد

نشست کمیته مدیریت و مقابله با کرونا و کمیته واکسیناسیون شهرستان پردیس به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در ابتدای این نشست شبکه بهداشت و درمان گزارش اقدامات انجام گرفته پیرامون پیشگیری از شیوع سویه جدید کرونا را ارائه و سپس اداره آموزش و پرورش شیوه نامه های مربوط به برگزاری امتحانات حضوری مدارس را تشریح کرد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس نیز با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر برگزاری امتحانات مدارس گفت: اهمال در رعایت شیوه نامه ها و برخی آمارهای اعلام شده نگران کننده است و آموزش و پرورش باید نسبت به ایجاد تهویه مناسب، رعایت فاصله گذاری، تامین سطل زباله در همه سالن های مربوط به برگزاری امتحانات و لزوم استفاده از ماسک برای دانش آموزان و عوامل برگزاری امتحانات، اقدامات لازم را انجام و شبکه بهداشت و درمان نیز در این موارد نظارت کافی داشته باشد.

وی افزود: شهرستان با همکاری همه ادارات و نهادها و مردم فهیم و همراه خود در بحث مبارزه با کرونا طی مدت گذشته از شیوع این بیماری خوب عمل کرده است اما نگرانی از بابت شیوع گسترده سویه جدید وجود دارد، به همین علت راه اندازی مجدد مراکز تجمعی واکسیناسیون و اطلاع رسانی گسترده به شهروندان پیرامون اثرات مثبت واکسیناسیون به ویژه تزریق دوز سوم در کاهش ابتلا و خطرات ناشی از سویه جدید بسیار مهم است.

رضایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قبلاً به ادارات اعلام شده است، باید واکسیناسیون همه کارمندان انجام شود و پرسنل اداراتی که واکسن تزریق نکرده اند و مدیرانی که اعمال نظارت نداشتند باید پاسخگوی تبعات بعدی آن باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا