انهدام یک تن مواد خوراکی فاسد در شهرستان پردیس

مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس گفت: طی هفته گذشته کارگاه نگهداری بیش از یک تن مواد فاسد و تاریخ گذشته توسط مأموران پلیس اماکن کشف و این مواد پس از صورتجلسه و صدور حکم قضایی امروز معدوم شد.

به گزارش صبح پردیس، شهربانو محمودی مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف و معدوم سازی یک تن محصولات فاسد و غیربهداشتی در پردیس خبرداد و اظهار کرد: طی هفته گذشته کارگاه نگهداری بیش از یک تن مواد فاسد و تاریخ گذشته توسط مأموران پلیس اماکن کشف و پس از صورتجلسه موارد به سمع و نظر دادستان شهرستان رسید.

وی ادامه داد: پس از طی شدن روند رسیدگی به پرونده و صدور حکم، با دستور قضایی و با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس، پلیس اماکن و سایر افراد ذی‌ربط حدود یک تن انواع مواد غذایی شامل رب انار، زیتون، رب گوجه، میوه‌های خشک شده، سرکه و ترشیجات فاسد، کپک زده و غیر بهداشتی که غیر قابل مصرف بودند در یک کارگاه غیرمجاز معدوم شد.

محمودی افزود: این کارگاه که به شکل غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان پردیس فعالیت می‌کرده طی هفته گذشته با حضور بازرسان بهداشت محیط پلمب و امروز حکم معدوم سازی اجرا شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا