بررسی مشکلات انشعاب آب واحدهای مسکن مهر پردیس

پس از مصاحبه مدیرعامل شرکت عمران پردیس مبنی بر پیشی گرفتن سرعت ساخت‌وسازها واحدهای مسکن مهر از خدمات‌دهی دستگاه‌های خدمات رسان، مسئولان آبفا برای بررسی مشکلات پیش رو در حوزه‌های فاز 8 به شهر جدید پردیس رفتند.

به گزارش صبح پردیس، پس از بازدید میدانی از پروژه‌های مسکن مهر در فاز هشت و پروژه های آماده افتتاح نواقص و مشکلات دو طرف بررسی شد و با توافقات انجام‌شده تصمیماتی برای حل موانع پیش رو گرفته شد.

اسدالله سلطان محمدی مدیر امور بهره‌برداری آبفای شهر پردیس اظهار کرد: در حال حاضر در مناطقی هم که امکان خدمات‌رسانی نیست در حال نصب انشعابات آب هستیم.

وی افزود: در بعضی نقاط نیاز به تکمیل زیرساخت‌ها برای نصب انشعابات است که شرکت عمران باید آنها را انجام دهد تا ما نیز بتوانید انشعابات آب را برقرار کنیم.

مدیر امور بهره‌برداری آبفای شهر پردیس درباره انشعابات آب در مدارس این شهر خاطرنشان کرد: در این مورد مانند همه موارد نصب نیاز به تشکیل پرورنده و پرداخت وجه انشعاب است که باید انجام شود و هیچ مشکلی در نصب انشعابات مدارس وجود ندارد.

به گفته سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران پردیس، هفت هزار و 600 واحد در این مجموعه آماده افتتاح است که در صورت نصب انشعابات به‌زودی افتتاح خواهند شد. غفوری همچنین گفته بود تعدادی واحد در فازها وجود دارد که انشعاب آب دارند اما معطل نصب کنتور گاز هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا