انتقال یک راس بره آهوی زخمی به پردیس

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس گفت: یک راس بره آهو ۶ ماهه زخمی توسط عوامل بسیج شهرستان در خراسان شمالی یافت و پس از انتقال به پردیس و درمان به اداره محیط زیست تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از فارس، عزیز میکائیلی در خصوص کشف یک راس بره آهوی زخمی در شهرستان پردیس، اظهارکرد: بر اثر رصدهای عوامل بسیج شهرستان پردیس یک راس بره آهو که محل زندگی آن اقلیم خراسان شمالی بود گزارش و طی بررسی‌ها مشخص شد عوامل بسیج شهرستان با نگهداری و درمان این آهو جان این آهو را نجات دادند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس گفت: هم‌اکنون این آهو در سلامت کامل بوده و با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست و اداره نظارت بر حیات وحش استان تحویل اداره کل گردشگری داده شد.

وی افزود: معاینات ‌کامل این بره آهو توسط دامپزشک انجام و پس از تایید سلامت جهت قرنطینه در اختیار مرکز قرنطینه پردیسان سازمان محیط زیست قرار گرفت تا در صورت تایید نهایی سلامت، این بره آهوی به اقلیم زندگی خود در خراسان شمالی بازگردانده شود.

میکائیلی ادامه داد: به دلیل اینکه این بره آهو در زمان پیدا شدن زخمی بوده توسط عوامل بسیج شهرستان پردیس تیمار و معالجات اولیه را انجام دادند و پس از بهبودی کامل به یگان محیط زیست پردیس تحویل دادند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس اعلام کرد: خانواده یکی از بسیجیان شهرستان که این بره آهو را که نیمه های شب در خراسان شمالی پیدا کرده بودند به پردیس منتقل کردند و به دلیل زخمی بودن امکان رهاسازی این بره آهو در منطقه یافت شده وجود نداشت و با انتقال شهرستان پردیس و پس از بهبودی تحویل عوامل محیط زیست شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا