انتقال مرکز زباله شهر بومهن از شهرک طلاییه به مرکز دفن زباله شرق استان تهران در گندک دماوند

جمع آوری شوتینگ زباله شهرداری بومهن با حضور فرماندار شهرستان پردیس و معاونین، بخشدار  شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر بومهن و چند تن از مسئولین واحدهای مختلف شهرداری و جمعی از اهالی شهرک طلاییه برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد، سپس حسین موسوی بعنوان میزبان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین افزود: در پی در خواستهای مکرر اهالی شهرک طلاییه مبنی بر مشکلات وجود شوتینگ زباله شهرداری بومهن در مجاورت این شهرک ازجمله بوی نامطبوع و همچنین به خطر افتادن بهداشت محیط ، مجموعه مدیریت شهری تصمیم به جمع آوری بارانداز زباله از این محل گرفت و از این پس زباله های شهر پس از جمع آوری مستقیما به منطقه گندک انتقال می یابد.

شهردار بومهن ادامه داد: بارانداز زباله‌های شهر در مجاورت شهرک طلائیه جمع آوری و به صورت بهداشتی با آهک ریزی این منطقه ضدعفونی شده است و آخرین بقایای زباله های شهر با حضور مسئولین بارگیری و منتقل خواهد شد و مسیر تردد این محل مسدود خواهد شد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات شهروندان، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار نفر در شهرک بهار طلائیه ساکن هستند و برای بهره مندی بیشتر ساکنان از خدمات شهری الحاق این محل به ناحیه شهری با کار کارشناسی و بر اساس نیاز سنجی اجرایی خواهد شد.

در ادامه فرماندار شهرستان پردیس در خصوص انتقال محل شوتینگ و جمع آوری زباله‌های شهر بومهن اظهار داشت: از امروز زباله‌های این شهر پس از جمع آوری از سطح شهر مستقیم به مرکز دفن زباله شرق تهران واقع در گندک دماوند منتقل می‌شود.

وی افزود: پیش از این زباله‌ها پس از جمع آوری و دپو در مجاورت شهرک طلائیه بومهن به گندک حمل می‌شد که این اقدام باعث بوی نامطبوع و آزار دهنده‌ای برای ساکنان شهرک طلائیه شده بود.

لازم به ذکر است در مرکز تجمع زباله شهرک طلائیه طی ۲۴ ساعت ۶۰ تن زباله جمع آوری می‌شد که مشکلات زیادی برای ساکنان ایجاد کرده بود و از این پس زباله پس از گردآوری مستقیم به مرکز دفن زباله گندک دماوند منتقل می‌شود.

 

منبع: شهرداری بومهن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا