انتقاد امام جمعه پردیس از سگ گردانی و بدحجابی در پارک‌ها

امام جمعه پردیس با انتقاد از عملکرد مدیریت فرهنگی پارک‌های شهر، گفت: این عدم نظارت‌ها مورد اعتراض متدینین شهر قرار گرفته که پارک‌ها به محلی برای به نمایش گذاشتن سگ‌ها، دختران و زنان بی‌حجاب و بدحجاب و برخی منکرات دیگر تبدیل شده که مسؤولان باید به این مسائل ورود و حساس‌تر عمل کنند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور پرشور نمازگزاران و با رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، در خصوص مقابله مردم با دشمن و دشمنی‌ها، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این باب به راهِ استحکام ‌بخشی به هویت ملی اشاره کردند و فرمودند «باید به‌ عنوان زیربنای فکری، کمک نکردن به دشمن با نترسیدن و خسته نشدن در مقام عمل، پافشاری و استقامت در مسیر، به ‌عنوان لازمه‌ حل مشکلات کشور اقدام کرد.»

وی گفت: باید مانند شهید سلیمانی‌ها، باکری‌ها و شهیدانی که شاگردان امامین انقلاب بودند و جانشان را کف دست گرفته و در راه کشور فداکاری کرده و دشمن را زمین گیر کردند، از دشمن نترسیده و با شجاعت در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه عقب ‌ماندگی‌‌های امروز کشور به دلیل انقلابی عمل نکردن برخی از مسؤولان است، تأکید کرد: فاصله بین بود، نُمود و نرسیدن به تراز مقبول انقلاب در برخی عرصه‌‌ها مانند معیشت و اقتصاد و فاصله طبقاتی؛ به خاطر ضعف ما و به بخصوص مسؤولان و همه این عقب‌ ماندگی‌‌ها به خاطر انقلابی عمل نکردن‌ها است.

حجت الاسلام حسینی تقویت روحیه حساسیت مردم در برابر فساد و فاصله طبقاتی را متذکر شد و بیان کرد: این ‌که امروز مردم ما در برابر فساد و فاصله طبقاتی حساسیت به خرج می‌‌دهند و نسبت به فاصله طبقاتی حساس‌‌تر شده و اعتراض می‌‌کنند نشانه خوبی است.

وی افزود: این حساسیت بیانگر آشنایی مردم ما و فاصله نگرفتن از آرمان‌های انقلاب است.

امام جمعه پردیس با اشاره به انتخابات آتی که باید پرشور برگزار و انتخابی اصلح انجام بگیرد، اذعان کرد: انتخابات پرشور و انتخاب افراد اصلح، علاج دردهای مزمن کشور است تا مانند امروز مردم را به سختی نیاندازیم.

حجت الاسلام حسینی در خصوص برجام، گفت: حرف زدن از برجام فایده ای ندارد. بلکه فقط باید به آن عمل کرد اما در این بین برخی وعده و وعیدهایی می‌دهند که به آن اعتنا نمی‌کنیم و ابتدا آن‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند و پس از آن ما نیز به تعهدات باز می‌گردیم.

وی اضافه کرد: در شهرستان پردیس علاوه بر دستاوردها و خدماتی که توسط مسؤولان داده شده، مشکلات، عقب ماندگی‌ها، درد و رنج‌هایی وجود دارد که مردم می‌توانند با مشارکت قوی در انتخابات و انتخاب فرد و افرادی اصلح و انقلابی، چه در ریاست جمهوری و چه در شوراهای شهر و روستا، آن مشکلات را از بین ببرند.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: در انتخاب ریاست جمهوری و شوراها نباید جناحی، تعصبی، رفاقتی و معامله‌ای و موارد این چنینی عمل کرد بلکه باید به نیت، توان، تخصص، تعهد، ایمان، اعتقاد و از همه مهم‌تر انقلابی بودن فردی که می‌خواهید انتخاب بکنید نگاه کنید.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: با رأی دادن در انتخابات کاریکنید تا افرادی انقلابی، توانمند، معتقد و متعهد سر کار بیایند تا بتوانند به شهر و کشور خدمت کنند اما دفتر امام جمعه در انتخابات از هیچ شخص، گروه و جناحی حمایت نخواهد کرد.

وی با اشاره به پیام‌های رزمایش نیروی زمینی سپاه‌، گفت: در ادامه سلسله رزمایش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، رزمایش پیامبر اعظم(ص) از پنجشنبه هفته گذشته در منطقه عمومی غرب کشور آغاز شد.

امام جمعه پردیس تأکید کرد: سپاه پس از اثبات توانمندی موشکی و پهبادی، امروز بر روی زمین نیز غافلگیری‌های جدیدی را رونمایی کرده و به‌ معنای دیگر، دشمن پس از شبیخون‌‌های موشکی، باید در انتظار غافلگیری‌های دیگری باشد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: دشمن بداند که سپاه دارای فناوری جنگ شبانه در ابعاد کمی و کیفی قابل توجهی است و در جنگ با داعش نیز تمام نیروهای مسلح ایرانی و غیرایرانی از عملیات در شب استفاده کرده و دشمن را با مشکلات زیادی مواجه ساختند.

وی بیان کرد: این پیشرفت‌های خیره کننده سپاه را دشمن می‌داند اما کاش برخی از مسؤولان ماهم می‌دانستند و از دشمنی که از ما می‌ترسد، نمی‌ترسیدند.

امام جمعه پردیس ابراز کرد: در ۱۲ آذر ۹۹ مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی اقدام راهبردی، برای لغو تحریم‌‌ها و صیانت از منافع ملت ایران را تصویب کرد و این مصوبه به رئیس جمهور ابلاغ شد و پس از یک ماه استقرار جو بایدن در کاخ سفید هیچ گونه سیاست روشنی را اعلام نکرده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری گمان می‌کردند که بایدن در اولین فرصت تکلیف برجام را روشن خواهد کرد اما ضمن اینکه همه صاحب نظران قبول دارند که آن مصوبه مجلس اقدامی بهنگام و هوشمندانه و بازدارنده بوده اما اکنون موعد ضرب‌ الاجل ایران برای ۵ اسفند (۲۳ فوریه) در حال فرارسیدن است.

وی ادامه داد: همچنین نامه توقف اجرای اقدامات داوطلبانه ایران تحت برجام نیز یکشنبه شب توسط نماینده ایران در آژانس بین ‌المللی تحویل رافایل گروسی شد و بر اساس این نامه اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند دولت مکلف است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

امام جمعه پردیس اظهار کرد: بنابراین روزهای آینده، روزهای مهمی برای پرونده هسته‌‌ای ایران خواهد بود و نوع مواجهه ایران و مسؤولان جمهوری اسلامی بسیار مهم است و تمام مسؤولان در همه سطوح موظف هستند طبق نقشه راه ترسیمی از سوی رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۹۹ عمل کنند و یک صدا بر همین مسیر پیش بروند.

حجت الاسلام حسینی در پایان ضمن انتقاد از عملکرد مدیریت فرهنگی پارک‌های شهر، گفت: این عدم نظارت‌ها مورد اعتراض متدینین شهر قرار گرفته که پارک‌ها به محلی برای به نمایش گذاشتن سگ‌ها، دختران و زنان بی‌حجاب و بدحجاب و برخی منکرات دیگر تبدیل شده که مسؤولان باید به این مسائل ورود و حساس‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا