انتخاب شهردار موجب توسعه شهر بومهن می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: انتخاب شهردار بومهن در این موقعیت و زمان می تواند به آرامش فضای شهر کمک و مردم را برای انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی شهر یاری کند.

به گزارش صبح پردیس؛ مرتضی حیدری، با ابراز خرسندی از استقرار شهردار بومهن در خصوص تاثیرات انتخاب و معارفه شهردار در روند خدمات‌دهی به شهروندان این شهر، اظهار داشت: بومهن شهری مظلوم با شهروندانی متدین و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و این مردم مستحق خدمت‌هایی بالاتر و بهتر از این هستند.

وی افزود: شهر بومهن در کنار کلانشهری مانند تهران با برخورداری از آب و هوایی پاک و همچنین محیطی پاکیزه و مردمانی زحمتکش و پرتلاش مستحق اداره امور شهری بسیار خوب و مفید هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که از آخرین تصمیمات شورای اسلامی شهر بومهن انتخاب فیروز جعفری که سابقه مدیریت در شهر بومهن را هم در کارنامه خود داشت بود، جعفری با شهر آشنا است و نیازی به آشنایی به محیط ندارد.

فرماندار پردیس ادامه داد: ما همواره از خداوند می خواهیم توفیق دهد که خدمتگزار خوبی برای مردم عزیزمان باشیم.

وی اضافه کرد: انتخاب شهردار بومهن در این موقعیت و زمان می تواند به آرامش فضای شهر کمک و مردم را برای انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی شهر یاری کند.

بر اساس این گزارش، شهردار قبلی بومهن بهمن ماه سال گذشته به جرم اختلاس دستگیر شده بود و شهر حدود ۴۵ روز توسط سرپرست اداره می شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا