فرماندار پردیس:

انتخابات نباید توجه به دیگر وظایف و برنامه‌ها را در شهرستان پردیس با خلل مواجه کند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: انتخابات پیش رو نباید توجه به دیگر وظایف و برنامه‌ها را در شهرستان با خللی مواجه کند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، نشست شورای معاونین و بخشداران فرمانداری شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رضایی در ابتدای این نست با اشاره به در پیش بودن ۴ انتخابات مهم در شهرستان اظهار داشت: اهمیت و حساسیت همه انتخابات ها بسیار بالاست و ما باید با برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای پرسنل فرمانداری‌ و بخشداری‌ها، اعضای ستاد انتخابات و اعضای شعب و عوامل برگزاری آمادگی لازم را برای انتخابات کسب کنیم.

وی همچنین بر لزوم برگزاری جلسه شورای اداری برای افزایش هماهنگی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: انتخابات پیش رو نباید توجه به دیگر وظایف و برنامه‌ها را در شهرستان با خللی مواجه کند و نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز، رسیدگی به درخواست‌های مردمی، پیگیری ساماندهی بافت های صنعتی، برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل تولید و نظارت بر اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی نیز باید همچون گذشته و با قدرت بیشتری انجام گیرد.

در ادامه و پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط معاونین و بخشداران، مقرر شد طی هفته آتی، جلسه شورای اداری شهرستان به صورت برگزار شده و برنامه ریزی اجرای دوره های آموزشی به صورت حضوری و مجازی برای عوامل برگزاری انتخابات انجام گیرد.

افزایش نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز، تسریع در پاسخگویی به مکاتبات اداری در ادارات و دستگاه‌های شهرستان، توجه به اولویت‌های هر روستا در تعریف پروژه‌های عمرانی، انجام هرگونه هزینه کرد برای انتخابات با هماهنگی بین فرمانداری و بخشداری ها و نظارت مستقیم کمیته پشتیبانی و پیگیری و به نتیجه رساندن مکاتبات سامانه سامد در اسرع وقت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا