امیرالله حقیقی فرماندار پردیس شد

امیرالله حقیقی با تصمیم استاندار تهران به‌عنوان فرماندار پردیس معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، قرار است مراسم تودیع ومعارفه فرماندار پردیس یکشنبه هفته آتی برگزار شود.

حقیقی پیش از پردیس فرماندار اسلامشهر بوده است.

مرتضی حیدری نیز از فروردین ۹۳ سکان فرمانداری پردیس را به دست گرفته بود.

*برگزاری مراسم معارفه امیرالله حقیقی فرماندار پردیس

بنابر گزارش مهر، صبح یک شنبه و با حضور پروانه مافی، نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، حجت الاسلام حسین توسلی، امام جمعه پردیس، جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان پردیس از زحمات مرتضی حیدری فرماندار سابق پردیس قدردانی و امیرالله حقیقی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

امام جمعه پردیس در مراسم مراسم معارفه امیرالله حقیقی فرماندار پردیس: ۳ هزار واحد صنعتی و تولیدی به طور مطلق تعطیل است

امام جمعه پردیس، در این مراسم مشورت با صاحب نظران را از مهم ترین عوامل موفقیت فرماندار سابق این شهرستان دانست و گفت: در امور مختلف، می توان با استفاده از افراد صاحب نظر برای پیشبرد اهداف نظام و شهرستان کارها را بهینه کرد.

حجت الاسلام حسین توسلی ارائه نقاط ضعف و قوت پردیس را برشمرد و گفت: از نقاط مثبت پردیس این است، که تمام مسئولان فارغ از گرایش های سیاسی و علایق و سلایقی که دارند، اتحاد و انسجام دارند و برای شهرستان کار می کنند، باید این روند ادامه داشته باشد و در جهت تحکیم و تقویت قدم بردارید.

وی افزود: انسجام و اتحاد در شهرستان بین مسئولان باید ادامه داشته باشد، اما در خصوص نقاط ضعف پردیس باید به مسکن مهر، به عنوان یکی از معضلات این شهرستان و دغدغه مسئولان شهرستانی اشاره کرد.

توسلی با بیان این که ۸۵ درصد جغرافیای پردیس در حیطه محیط زیست قرار دارد، گفت: تمام ادارات باید بدانند، محیط زیست برای عملکردهای آن ها بالای سرشان قرار دارد و نکات محیط زیستی را رعایت کنند، تا ایجاد چالش در این زمینه نشود.

امام جمعه پردیس سپس به وجود ۸ هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه حدود ۳ هزار عدد از این واحد به طور مطلق تعطیل است، که باید در این خصوص راهکارهایی اندیشیده شود.

وی تراکم زیاد دانش آموزان در مدارس پردیس را نقطه ضعف دیگر این شهرستان برشمرد و خواستار حل این نقطه ضعف شد.

مرتضی حیدری در مراسم معارفه فرماندار پردیس: 6 هزار میلیارد تومان هزینه کرد دولت در پردیس

بنابر گزارش فارس، در ادامه مراسم مرتضی حیدری فرماندار تودیع شده شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم و تقدیر از حاضرین، اظهار کرد: طی 4 سال و هفت ماه که وظیفه خدمت در پردیس را داشتم از تمام کسانی که طی این سال‌ها با بنده همکاری داشتند تقدیر می‌کنم.

وی ضمن تقدیر از امام جمعه، شورای تامین، شورای اداری و… بیان کرد: تلخ‌ترین روزهای ما شلوغی‌هایی بود که در پردیس رخ داد و فرمانده‌ای که از جوانی و به ناحق سیلی خورد، اما علارغم داشتن حکم تیر و داشتن سلاح کلامی نگفت و پاسخ نداد.

حیدری افزود: ما رژیم شاه نیستیم که با کوچک‌ترین تجمعی مردم را به رگبار ببندیم و این خاطره نشان داد تا زمانی که این‌گونه افراد هستند این نظام دوام خواهد داشت.

فرماندار اسبق شهرستان پردیس گفت: پردیس یکی از زیباترین شهرهای کشور است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: ساخت مساجد، مدارس، فضای سبز و… شهری زیبا و نمونه را بنا نهاده و زحمات شرکت عمران، شورا و شهرداری پردیس این درخت را زیباتر و پر ثمرتر می‌کند.

40 مرتبه فرماندار پردیس به دادسرا احضار شد

حیدری اضافه کرد: متقاضیان مسکن مهر مشکلات بسیاری دارند که باید به آن رسیدگی شود، اما باید مردم بدانند که در طی نزدیک پنج سال حضورم در این شهرستان 40 بار برای ارائه توضیحات به دستگاه قضا احظار شده و با ارائه توضیحات پرونده‌های زیادی مختومه شده است.

فرماندار اسبق شهرستان پردیس با بیان اینکه در شهرستان چند نخاله بودند که به چنگال قانون افتادند، تصریح کرد: کمک اصحاب رسانه، خبرنگاران و مدیران روابط عمومی در جهت روشنگری حائز اهمیت بود و نوری که توسط قلم‌هایشان بر کارهای ما تابانده شد، باعت پیشرفت و راهگشا بود.

وی اظهار کرد: نمایندگان طی دوسال اخیر به شهرستان پردیس بسیار کمک کردند و تمام سی نفر در دفتر خانه ملت در مسائل حساس مانند بافت‌های صنعتی که این طرح به تصویب نزدیک شده، مشکل آب شرب و مسکن مهر تلا‌ش‌های بسیاری داشتند.

اجرای 189 پروژه طی پنج سال در پردیس

حیدری بیان داشت: در این مدت شهرستان پردیس با آرامش 182 پروژه اجرا کرده که با اعتبار تملک دارایی‌ها و شهرداری‌ها به 3 هزار و 400 میلیارد تومان رسیده و در این پنج سال بیش از 6 هزار میلیارد تومان، جمهوری اسلامی در این شهرستان هزینه کرده است.

فرماندار اسبق شهرستان پردیس با بیان اینکه دولت تا به امروز 350 میلیارد تومان فقط یارانه دولتی پرداخت کرده است، گفت: هرچه در توان داشتیم طی این مدت با خلوص نیت تقدیم کردیم، و مردم ما این خدمات را دیده‌اند و سرحال و با شوق به نظام پایبند هستند و خواهند بود.

امیرالله حقیقی فرماندار پردیس: وحدت و هم دلی سبب رفع مشکلات پردیس می شود

بنابر گزارش فرمانداری پردیس، فرماندار شهرستان پردیس در سخنانی، وحدت و همدلی را لازمه امروز کشور دانست و از لزوم تکریم ارباب‌رجوع، احترام به مردم و نظم و انضباط در کارهای اداری سخن گفت.

حقیقی که در مراسم معارفه خود به‌عنوان سرپرست فرمانداری پردیس سخن می‌گفت، از حضور مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، روسای ادارات و دیگر افراد حاضر در این مراسم قدردانی کرد و افزود: وحدت و همدلی امروز بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز کشور است من نیز تلاش می‌کنم با ترویج این مهم در میان دستگاه‌های اداری، تشکل‌های سیاسی و سازمان‌های مردم‌نهاد و بهره‌گیری از توان فکری و ظرفیت‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرافراز و حمایت‌های دولت، گام‌های مؤثری در راه رفع مشکلات این شهرستان بردارم.

وی به شرایط اقتصادی کشور در این برهه اشاره کرد و گفت: گذر از این شرایط با مشارکت مردم عزیز و تدابیر دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی میسر خواهد شد و ما نیز آن بخشی از مشکلات که مربوط به شهرستان است را با کمک سایر مسئولان شهرستان و حمایت‌های امام‌جمعه برطرف خواهیم کرد و مواردی که در سطح استان و کشور است را با کمک نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان استانی پیگیری می‌کنیم.

حقیقی به خدمات دولت تدبیر و امید طی پنج سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و افزود: همه شاهد هستیم که مسکن مهر از کجا به کجا رسیده، چند پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی متنوع به مردم تقدیم شده، اعتبارات بسیار بالایی در شهرستان هزینه شده و مشارکت مردم و نهادهای مدنی تا میزان زیاد و تأثیر گذاری افزایش‌یافته است که نشان از تدبیر دولت برای افزایش سطح زندگی و امید مردم دارد.

فرماندار شهرستان پردیس پس از تشریح گوشه‌ای از برنامه‌های آتی خود گفت: جدای از اعتبارات تملک دارایی‌ها که برای هر شهرستان لحاظ می‌شود، از محل اعتبارات ارزش‌افزوده نیز مبالغی خوبی به شهرها و روستاها اختصاص می‌یابد که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، بهره‌گیری از نظر اهالی و استفاده بهینه از فرصت‌ها، خدمات بهتری را به مردم ارائه کرد.

وی در پایان از تکریم ارباب‌رجوع، احترام به مردم و نظم و انضباط به‌عنوان وظیفه همه مسئولان یاد کرد و گفت: می‌توان با بهره‌گیری از این رویه از ظرفیت‌های بالا و همکاری مردم استفاده کرد و با برگزاری جلسات مثبت و کاربردی و برنامه‌ریزی مدون و پیوسته مشکلات شهرستان را رفع کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا