معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس:

کلنگ امور اجرایی مترو پردیس به زودی بر زمین خواهد خورد/ مترو به بومهن می‌رسد

معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس گفت: در پی بازدید میدانی با حضور نمایندگان قرار گاه خاتم و مدیران شهرستانی از محل ایستگاه پایانی قطار شهری پردیس مقرر شد طی هفته‌های آینده کلنگ امور اجرایی و مطالعاتی این پروژه بر زمین زده شود.

به گزارش صبح پردیس،   نوید عباسی در حاشیه بازدید از محل ایستگاه مترو پردیس اظهار داشت: دو روز گذشته طی نشستی با موضوع قطار شهری مقرر شد بازدید میدانی از محل ایستگاه‌هایی که پیش بینی و مصوب شده بود داشته باشیم و پس از بررسی و هماهنگی‌های لازم شرکت عمران شهر جدید پردیس و قرار گاهخاتم‌الانبیا هر چه سریع‌تر کارهای اجرایی و مطالعاتی را آغاز کنند.

وی افزود: در این بازدید مقرر شد با هماهنگی شهرداری پردیس تجهیزات کارگاه طی هفته‌های آینده آغاز شود و کلنگ اجرایی و مطالعاتی بر زمین زده شود.

معاون عمرانی فرماندار با اشاره به جانمایی سه ایستگاه مصوب شورای عالیترافیک خاطر نشان کرد: کار ساخت مترو پردیس از ایستگاه فاز 3 در شهر پردیس آغاز خواهد شد و ایستگاه آزاد راه و ایستگاه شرق استان تهران مصوب شدند.

عباسی گفت: انتقال این ایستگاه به بومهن و شهرستانی دیدن پروژه مترو به منظوراستفاده مردم شهرستان یکی از انتظارات مدیران و مسئولین حاضر در این بازدید میدانی بود.

وی عنوان کرد: با انتقال ایستگاه مترو به شهر بومهن، توسعه مترو از شهر پردیس به سمت شرق تهران منتفی خواهد شد به منظور رفاه حال شهروندان بومهن مقرر شد یک ایستگاه تردد به مترو نزدیک شهر بومهن ساخته شود.

وی افزود: پس از دریافت مصوبه از فرماندار شهرستان پردیس عملیات اجرایی ایستگاه چهارمهمزمان با ساخت ایستگاه مترو انجام خواهد شد تا مردم بومهن هم به راحتی از قطار شهریبهره‌مند شوند.

معاون عمرانی فرماندار پردیس گفت: ایستگاه‌های اتوبوس، ساخت ترمینال شهری ومحدودیت‌های ترافیکی برای سهولت در جابجایی درون شهری در شورای ترافیک شهرستان بررسی خواهد شد تا کمترین تبعات منفی حاصل از ورود مترو به شهر را داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا