الکترونیکی شدن بیش از 80 درصد از پرونده‌های کارگزاری مسکن مهر پردیس

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرماندار پردیس به همراه رئیس اداره بازرسی فرمانداری از کارگزاری مسکن مهر و بانک عامل در واگذاری تسهیلات بانکی به متقاضیان واحدهای مسکونی بازدید کرد.

به گزارش صبح پردیس، این بازدید در راستای گزارش‌های واصله مبنی بر ازدحام جمعیت در کارگزاری مسکن مهر و بانک عامل انجام گرفت.

سیدمهدی حسین‌نژاد معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرماندار در حاشیه این بازدیدها گفت: بیش از ۸۰ درصد از پرونده های متقاضیان در کارگزاری مسکن مهر الکترونیکی شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های انجام امضای الکترونیکی در کشور، مراجعه متقاضیان به بانک و کارگزاری، امری غیر قابل اجتناب است و باید تلاش شود با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا و سرد شدن هوا، اقداماتی در راستای افزایش سلامت و تسریع در انجام امور متقاضیان صورت پذیرد.

ایجاد فضایی محصور و مسقف در محوطه بیرونی بانک عامل و حیاط کارگزاری مسکن مهر، همچنین انتقال شعبه شماره ۲ بانک عامل به فاز ۱۱ برای سهولت دسترسی متقاضیان در فازهای ۸ و ۱۱ به خدمات بانکی، استفاده بهینه از طبقه فوقانی ساختمان فعلی بانک عامل و همچنین ایجاد اتاق انتظار در بانک از جمله پیشنهادات مطرح شده در این بازدید بود.

در این بازدید مقرر شد، طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس، رئیس بانک عامل و نمایندگی شعب شرق استان بانک مربوطه، این پیشنهادات بررسی و اقدامات اجرایی در اسرع وقت صورت پذیرد.

منبع: فرمانداری پردیس

انتای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا