افزایش ۲۷ درصدی سرقت در پردیس/ ۶۵ درصد سرقت‌ها منجر به دستگیری شده است

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه در شهرستان پردیس ۲۷ درصد افزایش ارتکاب سرقت صورت گرفته است، گفت: با تلاش همکاران ۶۵ درصد سرقت‌ها در پردیس به کشف و دستگیری منجر شده است.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از خبرگزارس فارس؛ هادی ثمره در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اظهار کرد: با وجود مشکلات و گرفتاری‌های کشور مردم دست از ولایت و انقلاب برنداشته‌اند و نشان دادند که همیشه در صحنه بوده و تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی گفت: دشمنان نمی‌توانند در مقابل مردم منحصر به فرد ایران مقاومت کنند و ما که لباس خدمت را پوشیده‌ایم باید قدردان مردم باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: خدمت در نیروی انتظامی دشوار بوده و این فعالیت در شهرستان پردیس سخت‌تر است زیرا مشکلات پردیس با رشد فزاینده‌ای که دارد و هر روز بر جمعیت این شهرستان افزوده می‌شود و چارت پایینی دارد.

ثمره ادامه داد: تلاش‌ها برای ارتقای چارت شهرستان پردیس را ادامه می‌دهیم اما با این استعداد و امکانات و محدودیت خدمت کار بسیار سختی است تا بتوانیم امنیت خوبی برای مردم تامین کنیم.

*دستگیری اراذل و اوباش در پردیس ۱۳۱ درصد افزایش داشته است

وی با بیان اینکه در بحث سرقت‌ها در شهرستان پردیس ۲۷ درصد افزایش ارتکاب سرقت داشتیم که بیشتر به دلیل گرانی و تحریم‌ها به وجود آمده است، تصریح کرد: چهار شهرستان در این مورد بهتر عمل کردند اما در مجموع با تلاش همکاران 65 درصد سرقت‌ها در پردیس به کشف و دستگیری منجر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: دستگیری اراذل و اوباش در پردیس ۱۳۱ درصد افزایش داشته و در این حوزه از همراهی مقامات قضایی، دادستان و قضات تقدیر می‌کنیم زیرا اگر این تعامل‌ها نباشد نمی‌توان این عملکرد را داشت.

ثمره بیان کرد: در حوزه مواد مخدر ۸ درصد کاهش را شاهد بودیم اما در سرقت مسلحانه که بار روانی بالایی دارد در پردیس هیچ کسی با اسلحه گردن‌کشی و ایجاد ناامنی نکرده است.

وی با بیان اینکه باید در حوزه سرقت به عنف و زورگیری برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم زیرا شاهد افزایش این نوع بزه هستیم ادامه داد: پردیس در حوزه قتل در میان جدول بوده و در کشف قتل آمار خوبی دارد که بخشی از این از عملکرد و مدیریت خوب سرهنگ محمدی بود.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: محمدحسن محمدی طی ۳۰ سال خدمت، کار فرماندهی و اجرا یک پرونده قضایی هم نداشتند که جای تقدیر دارد.

در این مراسم بهزاد عبدیان به عنوان فرمانده انتظامی پردیس معرفی شد و از زحمات سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی سابق پردیس تقدیر به عمل آمد.

همچنین سرهنگ حسن شاکری که پیش از این جانشین فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بود به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی فیروزکوه معارفه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا