افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سلاح جنگی در پردیس

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سلاح جنگی در پردیس و نیز کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری مهر، هادی ثمره افشار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پردیس طی سخنانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: حضور مردم در صحنه تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و روز گذشته علیرغم محدودیت‌های شدید کرونایی با خودرو و موتورسیکلت به صحنه آمدند و خود را به جهانیان ثابت کردند.

وی با تاکید بر اهمیت خدمتگزاری به مردم با اشاره به مشکلات پردیس افزود: هر روز به جمعیت این شهرستان افزوده می‌شود و زیرساخت‌های پردیس پاسخگو نیست و دلیل آن نیز پایین بودن چارت پردیس است.

ثمره افشار به عملکرد فرماندهی انتظامی پردیس اشاره کرد و گفت: در پردیس شاهد افزایش ۲۷ درصدی سرقت‌ها هستیم، که این امر به واسطه گرانی‌ها، بیکاری‌ها و فشار اقتصادی است، کشف وقوع سرقت‌ها در پردیس ۶۵ درصد است، که آمار قابل قبولی است، در بحث دستگیری اراذل و اوباش نیز ۱۳۱ درصد افزایش دستگیری در پردیس داشتیم، کهه تعاملات دستگاه قضائی در این امر بسیار مهم است.

ثمره افشاربه کاهش هشت درصدی توزیع مواد مخدر و نیز کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت مسلحانه در پردیس نیز اشاره کرد و گفت: سرقت مسلحانه بار روانی دارد.

وی ادامه داد: باید برای مقابله با سرقت به عنف و زورگیری در پردیس برنامه ریزی بیشتری کرد، چرا که قدری افزایش در این خصوص داریم. این مقام انتظامی گفت: پردیس در بحث کشف سلاح جنگی با افزایش ۲۰۰ درصدی رتبه اول در شرق استان تهران را دارد، که همین کشف‌ها سبب کاهش جرایم مسلحانه شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل