جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سلاح جنگی در پردیس

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از افزایش ۲۰۰ درصدی کشف سلاح جنگی در پردیس و نیز کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری مهر، هادی ثمره افشار در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پردیس طی سخنانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: حضور مردم در صحنه تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و روز گذشته علیرغم محدودیت‌های شدید کرونایی با خودرو و موتورسیکلت به صحنه آمدند و خود را به جهانیان ثابت کردند.

وی با تاکید بر اهمیت خدمتگزاری به مردم با اشاره به مشکلات پردیس افزود: هر روز به جمعیت این شهرستان افزوده می‌شود و زیرساخت‌های پردیس پاسخگو نیست و دلیل آن نیز پایین بودن چارت پردیس است.

ثمره افشار به عملکرد فرماندهی انتظامی پردیس اشاره کرد و گفت: در پردیس شاهد افزایش ۲۷ درصدی سرقت‌ها هستیم، که این امر به واسطه گرانی‌ها، بیکاری‌ها و فشار اقتصادی است، کشف وقوع سرقت‌ها در پردیس ۶۵ درصد است، که آمار قابل قبولی است، در بحث دستگیری اراذل و اوباش نیز ۱۳۱ درصد افزایش دستگیری در پردیس داشتیم، کهه تعاملات دستگاه قضائی در این امر بسیار مهم است.

ثمره افشاربه کاهش هشت درصدی توزیع مواد مخدر و نیز کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت مسلحانه در پردیس نیز اشاره کرد و گفت: سرقت مسلحانه بار روانی دارد.

وی ادامه داد: باید برای مقابله با سرقت به عنف و زورگیری در پردیس برنامه ریزی بیشتری کرد، چرا که قدری افزایش در این خصوص داریم. این مقام انتظامی گفت: پردیس در بحث کشف سلاح جنگی با افزایش ۲۰۰ درصدی رتبه اول در شرق استان تهران را دارد، که همین کشف‌ها سبب کاهش جرایم مسلحانه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا