مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد؛

افتتاح ۵ هزار واحد مسکونی تا پایان سال در پردیس/ ساخت تصفیه خانه شماره 2

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس از افتتاح ۵ هزار واحد مسکونی تا پایان سال و ساخت تصفیه‌خانه شماره دو در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سیدمهدی هدایت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص زمان و محل افتتاح‌های مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: ما در شرکت عمران شهر جدید پردیس به صورت روزانه تحویل مسکن مهر را در دستور کار قرار داده‌ایم و به هیچ عنوان منتظر افتتاح نخواهیم ماند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مسکن‌ها و محله‌های آماده شده به صورت روزانه تحویل متقاضیان می‌شود اما منتظر هستیم، پس از اولین حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید پردیس مدارس، بهداری و مجموعه ای از مسکن‌های مهر را در فازهای مختلف به صورت رسمی افتتاح کنیم.

وی افزود: روز گذشته توانستیم مصوبه سازمان محیط زیست کشور را در رابطه با احداث تصفیه خانه شماره ۲ پردیس که باعث جلوگیری از معضلات فاضلاب مسکن مهر است را بگیریم زیرا در این تصفیه خانه شماره 2 بحث تصفیه فاضلاب مسکن مهر پیش‌بینی شده بود و با ساخت آن مشکلات این موزه مرتفع خواهد شد و از سال آینده از منابع داخلی شرکت عمران شهرجدید پردیس و دولت این پروژه آغاز خواهد شد.

هدایت در خصوص محل افتتاح‌ها، اظهار کرد: این پنج هزار واحد در فاز ۱۱، ۸، ۹ قدیم و بخش کمی نیز در فاز ۵ خواهد بود که در کنار این واحدها ۵ مدرسه و یک بهداری نیزافتتاح ها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در خصوص صنعت‌های پنج برگی، بیان داشت: امروز تحویل و پرینت سندهای پنج برگی وضعیت بسیار خوبی را به خود گرفته است ووما تجهیزات و نفرات را در کارگزاری افزایش داده‌ایم و امروز به صورت دو شیفت فعال هستند و تلاش می‌کنیم فعالیت‌ها را به ۳ شیفت افزایش دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تا پایان خردادماه پنج برگی تمام پروژه‌هایی که قول دادیم را به جز واحدهایی که پروژه‌هایشان بحث حقوقی، یا سازنده‌هایی که در مرحلهواقاله است را تحویل متقاضیان بدهیم.

هدایت اضافه کرد: زمانی که بنده دو تا سه ماه گذشته به پردیس بازگشتم در فاز ۸ حدود هشت هزار برگه پرینت پنج برگی گرفته شده بود اما امروز به نزدیک به ۲۰ هزار قرارداد پرینت شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، تصریح کرد: تلاش و پیشبینی ما این است که تا پایان سال پرینت قراردادهای پنج برگی فاز ۱۱ و تا پایان فروردین‌ماه امضاهای این قراردادها گرفته شود و تا پایان اردیبهشت ماه تمام قراردادهای این فاز تحویل متقاضیان شود.

وی افزود: برای باقی فازها نیز برنامه ای مدون و زبان بندی شده وجود دارد که تا پایان خردادماه قراردادها و پرینت و پیرو آن تحویل آغاز شود .

هدایت ادامه داد: همچنین در کنار این اقدامات، بابت کسری واحدهایی که وجود داشت و مردم نیز از این موضوع نگران بودند، به صورت روزانه ۲۰۰ متقاضی را برای انتخاب واحد دعوت کرده و مراحل تخصیص واحد به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، اضافه کرد: طبق قولی که داده بودیم تا پایان خرداد ماه تمام تخصیص واحدهای مسکن مهر پردیس به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان خبر خوب تخصیص تمام واحدهای فاز ۵ به متقاضیان گفت: طی روزهای گذشته تخصیص واحد به متقاضیان این فازها به پایان رسید و ما امروز متقاضی تخصیص واحد نشده در فاز ۵ و ۹ نداریم.

هدایت در خصوص سازنده‌های خلع شده نیز بیان کرد: تعدادی از سازنده‌هایی که به تعهدات خود عمل نکرده بودند و یا در بحث اجرای کار دچار مشکلات حقوقی و انسداد حساب و… شده بودند را به جز یک سازنده که در مرحله اقاله است را تعیین و تکلیف کردیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، افزود: ۱۲ تا ۱۳ سازنده که پروژه آن‌ها کاملاً متوقف بود، به جز فاز ۵ و ۹ که پروژ ها آن فازها نیز به صورت مطلق تعطیل بود را مشخص و سازنده‌های جدیدی را جایگزین کرده‌ایم که در حال انجام پروژه هستند و در کنار اجرای کار، بحث اقاله و تعیین تکلیف پیمانکاران انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما در بحث نصبی‌ات افزایش چشمگیری را داشتیم و اگر مردم نیز در بخش تکمیل آورده به ما کمک کنند و ما نیز از تمام منابع داخلی خود که فقط برای مسکن مهر تخصیص داده‌ایم استفاده کنیم اطمینان داریم سال ۹۸ سالی موفق برای مسکن مهر پردیس خواهد بود.

هدایت در خصوص بحث محیط زیستی و کاشت درخت و احداث فضای سبز در فازهای جدید، گفت: ما برای درختکاری و توسعه فضای سبز فازهای ۱۱ و سایت‌های مسکن مهر که تحویل شهرداری نشده طراح‌های خوبی را داریم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز طی بازدیدی که از فازهای مسکن مهر پردیس داشتند بر کاشت درخت و احداث فضای سبز تأکید کردند و طی ماه‌های آینده اگر شرایط جوی اجازه دهد شاهد درختکاری خوب در فازهای مختلف خواهید بود.

وی بیان زاشت: زیباسازی دیوارهای حائل که چهره نامناسبی را در فازهای ما ایجاد کرده را نیز در برنامه داریم که طی ماه‌های ابتدایی سال آینده محقق خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا