با حضور فرماندار انجام شد؛

افتتاح کتابخانه عمومی آرا در فاز ۱۱ شهر پردیس

صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان پردیس، امام جمعه، شهردار پردیس و سلطان محمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان، کتابخانه عمومی آرا در فاز ۱۱ شهر پردیس افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، این کتابخانه در طبقه دوم مدرسه اجتماع محور فاز ۱۱ و در متراژ ۱۴۰ متر مربع با ۴۵۰۰ عنوان کتاب و مشتمل بر بخش های سالن های مطالعه بانوان و آقایان، مخزن، کافی نت و محل مطالعه کودکان، همچنین محلی برای انتظار مراجعان راه اندازی و برای استفاده از ساکنان فاز ۱۱، صبح امروز افتتاح شد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در این مراسم، افتتاح کتابخانه را یک بخش از فرآیند افزایش سرانه مطالعه شهرستان دانست و گفت: باید زمینه کمک و مشارکت اهالی، فرهنگیان، نخبگان و دانش آموزان برای بهره برداری کامل از کتابخانه فراهم شود و موضوع کتاب و کتابخوانی بسیار جدی در سبد روزمره مردم قرار گیرد که این از وظایف همه متولیان به ویژه اداره کتابخانه های عمومی است.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پردیس در ادامه تصریح کرد: با گسترش فناوری های نوین و نفوذ تلفن های همراه هوشمند در میان خانواده‌ها، موضوع کتابخوانی به کتاب های صوتی یا مجازی تبدیل شده است و یا به صورت کامل در میان خانواده ها به فراموشی سپرده شده که باید تلاش کنیم مردم منطقه با کتابخوانی پیوند داده شوند و افتتاح کتابخانه قدم اول این راه است.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا