افتتاح پروژه‌های هفته دولت در پردیس + تصاویر و فیلم

پروژه‌های هفته دولت در پردیس با حضور استاندار تهران و مسئولان استانی و شهرستانی، افتتاح شد.

به گزارش صبح پردیس، طی مراسمی با حضور استاندار تهران، معاونین، مدیران کل، فرهادی فرماندار تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین توسلی امام جمعه، فرماندار پردیس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، روسای ادارات شهرستان تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر پردیس افتتاح شد.

بنابراین گزارش مسوولان ابتدا سوله بحران و پایگاه هلی پد شهر پردیس که محل استقرار بالگرد اورژانس بود را افتتاح کردند.

لازم به ذکر است این مجموعه با بودجه 500 میلیون تومان در 450 متر زمین در کوتاه‌ترین زمان افتتاح شد.

در ادامه افتتاح ساختمان آتش‌نشانی فاز 11 با بودجه دو میلیارد تومانی برای ساختمان و 12 میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات و ماشین آلات توسط شهرداری پردیس افتتاح شد.

سپس افتتاح مخزن 10 هزار متر مکعبی شماره 8 که کار آن تامین آب شرب فاز پنج مسکن مهر است و با اعتبار 50000 میلیون ریالی به بهره‌برداری رسید. همچنین افتتاح مخزن 10 هزار متر مکعبی شماره 5 برای تامین آب شرب فاز 4 پردیس نیز با بودجه 50000 میلیون ریالی آماده بهره‌برداری است.

در ادامه افتتاح ساختمان امور اداری و خدمات‌رسانی به مشترکین شهر پردیس و سپس با حضور مسوولان افتتاح زمین فوتبال چمن سوم خرداد که با همکاری شورای اسلامی شهر پردیس و اداره ورزش و جوانان استان تهران و با بودجه 800 میلیونی در فاز یک به اتمام رسیده بود افتتاح شد.

لازم به ذکر است در غالب ماده 27، این مجموعه تحویل شهرداری می‌شود تا در فاز دوم ساخت سالن چند منظوره، ایجاد جایگاه تماشاگر، رختکن، سرویس بهداشتی و ایجاد چند زمین تنیس در این مجموعه آغاز شود.

درپایان مسوولان فاز یک بوستان نور الشهدا، محل تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس را که در 14 هکتار و بودجه 6 میلیارد تومانی با ساخت رینگ، ساختمان مقبره، پله‌های دسترسی، پارکینگ، مخزن آب، 4 هکتار فضای سبز و… افتتاح کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا