افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های داخلی سپاه در شهرستان پردیس/ اجرای ۴۰۳۳ برنامه شاخص در هفته بسیج استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: طی این هفته تعداد چهار هزار و ۳۳ عنوان برنامه در سطح استان تهران اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، سردار ذوالقدر در حاشیه مراسم افتتاح از چند پروژه در پردیس اظهار کرد: با حضور در شهرستان پردیس و ناحیه علی بن موسی الرضا(ع) پروژه های داخلی سپاه را که شامل گردان امام علی(ع)، گردان ثارالله، دو حوزه و پایگاه مقاومت، سالن های ورزشی و غیره را افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مهم‌ترین مسئله این افتتاحیه ها این بود که به دلیل اینکه بسیج با مردم سر کار دارد و هر کجا جمعیت حضور دارد، بسیج در آن نقطه مفهوم پیدا می کند و امروز خرسند شدیم که در تمام پروژه‌ها بحث کارآفرینی، اشتغال و اشتغالزایی، تربیت و فرهنگ، ورزش و سلامت تماماً دیده شده است.

وی افزود: این پروژه ها منحصر به بسیج نیست و با همت تمام دستگاه‌ها مانند شرکت عمران، شهرداری، فرمانداری و دیگر ادارات که می بایست در این حوزه ها فعالیت کنند، همراهی داشته تا بتوانیم در حوزه های تربیتی، انسجام، سلامت، جامعه خداپرستی دوری از گناه، تفریح، سلامت، خدمات و اشتغالزایی فعال‌تر شویم.

ذوالقدر ادامه داد: کار بسیج جذب، آموزش و سازماندهی است اما تمام این اقدامات برای این است که امنیت داشته باشیم، اگرچه این اقدامات به ظاهر ارتباطی با امنیت نداشتند اما تمام آنها در حوزه اجتماعی، فرهنگی بودند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: این اقدامات به آرامش، جسم سالم، بدن سالم و روح سالم ختم‌ می‌شود و از کلاس زبان تا مهد کودک را در بین این پروژه ها افتتاح کردیم.

وی تصریح کرد: مطمئن هستم که این فرصت های پیش آمده امروز برای سال‌های آینده شهرستان پردیس، یک اثر عمیق فرهنگی و اجتماعی در دل این شهرستان برای تمام اقشار نمودار خواهد شد.

ذوالقدر در خصوص تعداد برنامه های اجرا شده در هفته بسیج استان تهران، گفت: طی این هفته تعداد ۴۰۳۳ عنوان برنامه در سطح استان تهران اجرا شده که در بخش های مختلف رزمی، دفاعی، امنیتی، عمرانی، خدماتی، بهداشتی، سازندگی، فرهنگی، مسابقات مختلف، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، اعزام به راهیان نور، فعالیتهای گروههای جهادی و غیره بوده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه این اقدامات جزو افتخارات ما است، ابراز کرد: فعالیت های شاخص عمرانی هفته بسیج افتتاح خانه محرومین در سه شهرستان، پروژه هایی در شهرستان فیروزکوه برای آبیاری زمین‌های کشاورزی روستاییان اعم از لوله گذاری و کانال کشی، در حوزه کار جهادی، در سی سخت، ساخت منازل به اتمام رسیده و با همت مسئولین استانی تحویل افرادی که بر اثر زلزله آسیب دیدند شده است.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه‌ هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان در حرم حضرت امام خمینی(ره) بود که با حضور بسیجیان ۷ ناحیه استان برگزار شد و باقی ناحیه ها در شهرستان‌های خود این اجتماع رابرگزار کردند.

ذوالقدر تاکید کرد: مهمترین برنامه شهرستان پردیس نیز اجتماع بزرگ و باشکوه بسیجیان خواهر و برادر بود که بیش از ۲ هزار نفر در این شهرستان با حضور تمام مسئولین و دست اندرکاران برگزار شد و از کودک تا پیشکسوت در آن حضور داشتند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تشریح کرد: این انسجام باعث افتخار کشور ما است که بتوانیم در صحنه ها و شهرهای مختلف مردم ما را شریک کار خودمان قرار بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا