بازدید اعضای شورای شهر بومهن از پروژه‌های عمرانی شهر بومهن

اعضاء شورای شهر بومهن از پل مواصلاتی بلوار امام رضا (ع) به شهرک کشاورزی، زمین‌بازی بوستان باغ چنار و چندین پروژه عمرانی دیگر در سطح شهر بازدید کردند.
به گزارش صبح پردیس، اعضای شورای شهر بومهن به همراه مسئول عمرانی شهرداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری بومهن از جمله آغاز عملیات آسفالت‌ریزی مدرسه راستی، عملیات احداث پل مواصلاتی بلوار امام رضا (ع) به شهرک کشاورزی، تکمیل زمین ورزشی بوستان باغ چنار و چندین پروژه اجرایی دیگر بازدید کردند.

مجید مرادی مسئول عمران شهرداری بومهن، طی این بازدید گزارش عملکردی از عملیات اجرایی و درصد پیشرفت کار در مورد پروژه‌های اجرایی را بیان نمود.

همچنین محمود قانبیلی رئیس شورای شهر بومهن، اظهار کرد: در شرایط کنونی خوشبختانه پیشرفت اجرای پروژه‌ها سریع‌تر از مدت زمان پیش‌بینی‌شده در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به این‌که یکی از مهم‌ترین وظایف شورای اسلامی شهر نظارت بر پروژه‌های عمرانی سطح شهر است، به همین منظور بازدیدی از روند انجام کار و پیشرفت پروژه‌های عمرانی صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر بومهن خاطرنشان کرد: در این بازدید توضیحات جامع و کاربردی از سوی مسئول فنی و عمران شهرداری، مدیران مربوطه و شرکت پیمانکار در خصوص طرح‌های در حال اجرا و مصوب ارائه شد.

قانبیلی گفت: در حال حاضر پیشرفت صعودی قابل قبولی را در مورد عملیات اجرایی پروژه‌های سطح شهر شاهد بوده‌ایم که با توجه به تعاملات صورت گرفته می‌توان با قدرت این نوید را به کلیه شهروندان عزیز داد که اجرای تمامی پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا