استقرار نمایندگی بوتان گاز در شهرستان پردیس/ راه‌اندازی ۸ نمایندگی عرضه گاز مایع

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس از استقرار نمایندگی بوتان گاز پس از سال‌ها در شهرستان و راه اندازی ۸ نمایندگی عرضه گاز مایع با اخذ مجوز های لازم خبر داد.

به گزارش صبح پردیس،  سیدمهدی حسین‌نژاد در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: تا پیش از این، گاز مایع مورد نیاز شهرستان پردیس از شهرستان های همجوار تامین شده و در فصول سرد، تأمین گاز مایع با محدودیت هایی مواجه بود.

وی افزود: پس از مذاکره با شرکت های عرضه کننده گاز مایع، شرکت بوتان نسبت به راه اندازی نمایندگی عرضه گاز مایع در منطقه خرمدشت اقدام کرده و رایزنی هایی برای استقرار نمایندگان فروش با شرکت های پرسی گاز و ایران گاز صورت گرفته است.

معاون فرماندار پردیس تصریح کرد: ۸ نمایندگی قانونی با اخذ مجوزهای لازم از شرکت توزیع گاز و پروانه صنفی از اتاق اصناف شهرستان راه اندازی شده اند و پس از انجام قیمت گذاری رسمی، عرضه گاز مایع به شهروندان و متقاضیان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به وجود کمبودهایی در توزیع گاز مایع طی هفته های گذشته در شهرستان خاطر نشان کرد: به دلیل به روز رسانی تجهیزات و انجام تعمیرات لازم در مرکز اصلی توزیع گاز مایع مربوط به ناحیه تهران، در عرضه گاز به مردم مشکلاتی وجود داشت.

حسین نژاد اظهار کرد: سوء استفاده گران نیز با بهره گیری از این فرصت نسبت به افزایش چشمگیر قیمت کپسول های گاز مایع اقدام کرده بودند که با ورود به موقع معاونت برنامه ریزی فرمانداری، اداره صمت و اتاق اصناف این موضوع مدیریت و عرضه گاز به روال سابق بازگشت.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا