احداث ۱۵ غرفه استقبال از مسافران نوروزی در پردیس/ برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز

سرپرست شهرداری شهر پردیس با اشاره به احداث ۱۵ غرفه استقبال از مسافران نوروزی در پردیس، گفت: این آمادگی وجود دارد در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز در ایام تعطیل برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد.

به گزارش صبح پردیس، کوروش گلریز از آغاز طرح استقبال از بهار توسط واحدهای مختلفی شهرداری پردیس خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۰ روز گذشته آغاز عملیات اجرایی طرح استقبال از بهار را در شهر پردیس آغاز کرده‌ایم.

وی گفت: اقداماتی در داخل شهر انجام شده که شامل نظافت های عمومی، آماده سازی، بازسازی، بوستان‌ها و تکمیل تجهیزات داخل پارک‌ها را انجام دادیم.
گلریز افزود: بازسازی نمازخانه‌ها، اتوبوس‌ها، نمازخانه‌ها و رنگ آمیزی جداول، خط کشی معابر، مبلمان شهری، ایستگاههای اتوبوس و… از دیگر برنامه های ستاد استقبال از بهار شهرداری پردیس بوده است.

سرپرست شهرداری پردیس ادامه داد: برای بهبود فضای بصری شهر، طی روزهای اخیر توسط واحد فضای سبز کاشت ۲۰ هزار قطعه گل در مبادی ورودی و محور جنوبی شهر پردیس اجرا شد.
وی اضافه کرد: مهمترین اقدام شهرداری در این ایام طرح استقبال از مسافرین نوروزی است و با توجه به اینکه پردیس در مسیر عبور مسافرین نوروزی به شهرهای شمالی کشور است و مسافرین زیادی از این محور تردد می کنند برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص صورت گرفت.

گلریز تصریح کرد: شهرداری پردیس از صبح امروز در ورودی عوارضی آزادراه تهران پردیس به سمت شهرهای شمالی ۱۵ غرفه را احداث کرده که شامل شناخت اقوام ایرانی، موسیقی ملل، اقدامات روابط عمومی، سازمان حمل و نقل عمومی، سازمان فرهنگی شهرداری میشود.

سرپرست شهرداری پردیس اظهار کرد: پک های فرهنگی متفاوتی شامل سرگرمی کودکان، نقشه جامع شهر پردیس و راه‌های کشور و هدایایی دیگر توسط شهرداری به مسافرین اهدا می شود.

استقبال از مسافران نوروزی در پردیس

وی گفت: در کنار غرفه‌های سلامت، نیروی انتظامی طب سنتی، صنایع دستی و… سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با ارائه بسته پک‌های مختلف اقدام به فرهنگسازی مقوله میکنند.

گلریز افزود: در ایام نوروز احداث سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه را در حاشیه آزادراه تهران پردیس داریم که از امروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

سرپرست شهرداری پردیس ادامه داد: امیدواریم هم‌وطنان عزیز با عبور از این منطقه و دریافت این پک‌ها سفری سرگرم‌کننده، فرهنگی و بدون خطر را با دریافت و مطالعه این پک‌ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم سالی بدون حادثه را شاهد باشیم و هم‌وطنانمان با سلامت این مسیر را طی و با آسودگی خاطر باز گردند.

گلریز با بیان اینکه این غرفه ها تا سیزدهم فروردین برای خدمات‌رسانی به عموم مردم دائر هستند، اذعان داشت: امیدواریم با این اقدامات میزبان خوبی برای هموطنان باشیم و با گذر از این شهر خاطره خوبی را با خود همراه کنند.

سرپرست شهرداری پردیس خصوص اقدامات شهرداری در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام نوروز اظهار کرد: شهرداری پردیس کشیک‌های کاملی را در نقاط مختلف شهر برپا کرده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری پردیس در آماده باش کامل به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های خدمات شهری، ستاد مدیریت بحران شهرداری و پلیس ساختمان در این ایام با آمادگی صددرصدی در سطح شهر فعال خواهند بود.

گلریز اضافه کرد: برای اینکه در بحث ساخت و ساز مشکلی وجود نداشته باشد علاوه بر افزایش شیفت کاری کارکنان این واحد افزایش نیروی ۱۰ نفره را برای گشت های پلیس ساختمان را در کنار گشت های ویژه در نقاط مختلف شهر اجرا کرده‌ایم.

سرپرست شهرداری پردیس ضمن تقدیر از دادستان و نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: با درخواست شهرداری از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و اخذ حکم مقرر شده تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ساخت و ساز و… شهر پردیس از طریق نیروی انتظامی اقدامات لازم برای جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم به طور کامل جلوی هرگونه ساخت و ساز را گرفته و تخلفی را شاهد نباشیم.

گلریز اظهار کرد: این آمادگی وجود دارد در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز در ایام تعطیل برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد.

سرپرست شهرداری پردیس اذعان داشت: همچنین طی این مدت به ساختمان های دارای مجوز نیز اعلام شده فعالیت‌های خود را از ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف کنند تا بتوانیم از حوادث احتمالی جلوگیری کرده و همچنین مقابل سواستفاده‌های احتمالی ایستادگی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا