اساسنامه منازل مسکونی مهر در پردیس ابلاغ شد

شرکت عمران شهر جدید پردیس با هدف کاهش پرونده‌های قضایی در شهرهای جدید اساسنامه منازل مسکونی مهر را ابلاغ کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری ایرنا، شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از برگزاری جلسات متعدد و پیرو پیگیری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و دادستان شهرستان پردیس از تاریخ ۶ اسفندماه ۹۹، اساسنامه منازل مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به تمام مدیران بلوک‌های فازهای ۱۱، ۹ قدیم، ۵ و ۹ جدید، ۸، ۵ و ۳ ابلاغ کرد.

این اساسنامه بر اساس قانون تملک آپارتمان‌ها تهیه و در مورد کلیت ساختمان از جمله اداره آن و نحوه حل و اختلاف ساکنین، مالکین و اعضای هیات مدیره از طریق داوری تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف شده است.

با اعلام مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، با ابلاغ این اساسنامه بسیاری از اختلافات به حداقل خواهد رسید و شاهد کم شدن تشکیل پرونده‌های حقوقی مربوط به ساکنین مساکن مهر در محاکم قضایی خواهیم بود.

وی افزود: این اتفاق برای اولین بار در شهرهای جدید در شهر جدید پردیس افتاده است و با این اساسنامه امیدواریم ساکنان بتوانند در فضایی قانونمند، زندگی خوب و راحتی داشته باشند.

در این ابلاغیه به تمام مدیران بلوک‌های مسکن های مهر، آمده است: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در خصوص تدوین اساسنامه مساکن مهر، به پیوست تصویر اساسنامه ساختمان بلوک‌هایی مساکن مهر فازهای ۱۱، ۹ قدیم، ۵ و ۹ جدید، ۸، ۵ و ۳ در ۷۸ ماده وفق قانون تملک آپارتمان‌ها و آیین نامه اجرایی آن تدوین و تایید شده از سوی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران، دادستان شهرستان عمومی و انقلاب و ریاست دادگستری شهرستان پردیس و شرکت عمران پردیس جهت اطلاع و اقدام وفق مواد اساسنامه تدوینی ارسال می‌شود.

در این ابلاغیه تاکید شده است: اداره ساختمان و مرجع حل و فصل تمام اختلافات میان مالکان، ساکنان و اعضای هیات مدیره در خصوص امورات مربوط به ساختمان طبق اساسنامه ارسالی رسیدگی شود و در صورت عدم اقدام وفق اساسنامه تدوین شده، تمام مسوولیت‌های جزایی و مدنی ساختمان به عهده مدیر بلوک و اعضای هیات مدیره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا