احداث رمپ ورودی شهر پردیس در فاز 4 به میدان امام رضا (ع)/ اتصال بلوار «جانبازان» به خیابان «کوثر» پردیس از طریق احداث میدان + تصاویر

طرح رمپ ورودی شهر پردیس در فاز 4 به میدان امام رضا (ع) اجرا شد.

به گزارش صبح پردیس، طی 10 روز گذشته طرح اصلاح مسیر تردد شهروندان در ورودی شهر پردیس و در محل تقاطع بلوار امام رضا(ع)، خیابان شهید صارمی و انتهای بلوار سفیر امید بنا بر تصمیم شورای ترافیک شهرستان پردیس اجرا شد.

در همین راستا، شهرداری پردیس به منظور رفع گره ترافیکی در این بخش از شهر و رفاه حال شهروندان نسبت به اجرای طرح های عمرانی و خدماتی به صورت ضربتی با همکاری فرمانداری شهرستان پردیس، فرماندهی انتظانی شهرستان، پلیس راهنمایی و رانندگی و … اقدام کرد.

از جمله این طرح ها می توان به احداث دوربرگردان در فاصله 200 متری تقاطع بلوار امام رضا(ع) و بلوار سفیر امید و همچنین اصلاح هندسی دوربرگردان میدان انتهایی این مسیر از طریق جانمایی چند نیوجرسی اشاره کرد.

در ادامه و طی روزهای گذشته نسبت به آسفالت بخش تعریض شده برای احداث این دو دوربرگردان اقدام کرد.

همچنین در همان روزهای نخست مسیر دسترسی محلی و موقت از دوربرگردان تا میدان امام رضا(ع) به طول 600 متر از طریق آسفالت سرد ساماندهی شد که در ادامه نسبت به احداث مسیری مناسبت تر در تقاطع بلوار امام رضا(ع) و بلوار سفیر امید از طریق طراحی و اجرای رمپ مبادرت ورزید که این طرح امروز خاتمه یافت.

علاوه بر این، از طریق جانمایی نیوجرسی، چهار راه آن بخش را به مسیری دو طرفه تبدیل کرد تا با تفکیک خودروها به دو خط مجزا، ایمنی سفر شهروندان ارتقا یابد.

*اتصال بلوار «جانبازان» به خیابان «کوثر» پردیس از طریق احداث میدان

همچنین از جمله دیگر طرح‌های در دست احداث شهرداری پردیس در حوزه توسعه مسیرهای درون‌شهری، ساخت میدانی در تقاطع بلوار جانبازان جنوبی و خیابان کوثر است.

خیابان کوثر شهر پردیس در فاز سه و نبش بوستان در حال ساخت امام رضا (ع) به‌عنوان بخشی از مسیر کمربند جنوبی این شهر مراحل عمرانی خود شامل زیرسازی و آسفالت را سپری می‌کند.

همچنین بلوار جانبازان جنوبی به‌عنوان یکی از معابر پرتردد شهر پردیس قلمداد شده و به‌عنوان حلقه واصل فازهای سه و چهار این شهر مورداستفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

بدین ترتیب، شهرداری پردیس در راستای تسهیل در تردد شهروندان و ارتقای ایمنی سفرهای درون‌شهری نسبت به احداث میدان به مساحت 150 مترمربع مباردت می‌ورزد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا