اجرای 110 مورد برنامه به مناسبت هفته بسیج در پردیس

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: طی هفته بسیج در  پردیس تعداد 110 مورد برنامه توسط سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس برگزار می‌شود که 35 مورد از این تعداد برنامه‌های شاخص است.

به گزارش صبح پردیس، روح الله قنبری در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک آغاز هفته وحدت و بسیج، اظهار داشت: 35 برنامه شاخص شهرستانی در ناحیه و حوزه‌ها تدارک دیده شده که با فضاسازی و تبلیغات میدانی و با همکاری شهرداری‌های پردیس، بومهن، دهیاری‌ها و بخشداری بخش جاجرود آغاز شد.

وی با بیان اینکه بسیج با سه ویژگی خدا محوری، ولایت مداری و مردم داری توسط امام خمینی(ره) بنیانگداری شد، گفت: در هفته بسیج تعداد 110 برنامه در شهرستان پردیس از امروز آغاز و 9 آذرماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه پردیس ادامه داد: در حوزه ورزش و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس مسابقات تکواندو در رده‌های سنی مختلف و مسابقات فوتسال جوانان و بزرگسالان با حضور نیروهای بسیج و بسیج ادارات از اول آذرماه زیر نظر تربیت بدنی سپاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی مسئولان پردیسی در میدان تیر طی چهارشنبه هفتم آذر، اضافه کرد: در حوزه محرومیت زدایی اعزام تیم‌های پزشکی، بهداشتی و درمانی به شهر بومهن و مناطق ترک آباد و ازون تپه و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در مدارس و برپایی نمایشگاه کتاب و تولیدات ایرانی اسلامی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پردیس دائر خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اظهار کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات اقتصادی، فرهنگی و استکبار ستیزی را در حسینیه‌ها، مساجد و مدارس و همچنین در روز دوم آذرماه حضور پرشور بسیجیان را در نماز جمعه و مسجد الغدیر فاز 4 این شهر خواهیم داشت.

قنبری افزود: برگزاری سه یادواره در هفته بسیج در بومهن، پردیس و فاز 11 شهر پردیس در دستور کار قرار دادیم که یادواره شهدا بسیج دانش آموزی را با کمک آموزش و پرورش در سوم آذرماه در یکی از مدارس یا محل اداره آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: خدمات رسانی توسط بسیجیان در اردوهای جهادی یک‌روزه و سه‌روزه در نقاط محروم شهرستان، برگزاری کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده، مسابقات دوچرخه سواری در ایام میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و برپایی جشن‌های متعدد در پردیس و بومهن در طی این هفته اجرا می‌شود.

قنبری تصریح کرد: برنامه ساعتی با خدا برای رده سنی کودکان و نوجوانان در حوزه مقاومت بسیج خسروآباد جاجرود اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اظهار کرد: طرح‌های بومی محلی را در هفته بسیج با برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع بسیج و همچنین برپایی مراسم آبروی محله در ورودی منازل شهدای بسیج شهرستان پردیس اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، تجمع باشکوه بسیجیان در پنجم آذرماه و همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین است که در سالن شهدای گمنام شهرداری پردیس همراه با تجلیل از بسیجیان نمونه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بحث آموزهای شورای پیشگام در سطح مدارس، بازدید بسیجیان از باغ موزه دفاع مقدس و مراکز تولید تجهیزات نظامی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در پنجشنبه هفته جاری انجام خواهد شد.

قنبری اضافه کرد: طی این هفته دیدار با خانواده شهدای بسیج، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی و یادواره شهدای بسیج در فاز 11 و یادواره‌ای دیگر در شهر بومهن، سرکشی از ائمه جماعات، دیدار با امام جمعه، مانور فرهنگی محلات، مانور موتوری و خودرویی گردان‌های امام علی(ع)، بیت المقدس و امام حسین(ع) انجام می‌شود.

گفتنی است روح‌الله قنبری فرمانده سپاه پردیس با امیرالله حقیقی فرماندار پردیس نیز دیداری داشت که وی ضمن قدردانی از حضور فرماندار و همراهان وی در محل ناحیه سپاه پردیس، توجه وی به بسیجیان و فرهنگ بسیجی را مایه دلگرمی نیروهای بسیجی شهرستان دانست و از آمادگی ناحیه مقاومت بسیج برای همکاری در اجرای برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی شهرستان سخن گفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا