اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در شهرستان پردیس آغاز شد

بر اساس مصوبات کمیته اجرایی طرح های اکرام ایتام و محسنین شهرستان پردیس، طرح‌های اکرام ایتام و محسنین با شعار “هر کارمند حامی یک فرزند معنوی” به ادارات شهرستان ابلاغ شد.

به گزارش صبح پردیس، معاون فرماندار پردیس در ابتدای جلسه کمیته اجرایی طرح های اکرام ایتام و محسنین یکی از دستاوردهای مهم انقلاب که بنا به دستور حضرت امام خمینی(ره) و برای پشتیبانی و توانمندسازی محرومان و مستضعفان تاسیس شده است را کمیته امداد دانست.

توکل لطفی گفت: در وضعیت اقتصادی کنونی جامعه، مستضعفان و محرومان، نیازمند دستگیری بیشتری هستند و باید با پیاده سازی طرح های متنوع، این وظیفه را به انجام رساند.

در ادامه رئیس کمیته امداد شهرستان با تشریح طرح های اکرام ایتام، محسنین و شوق دیدار گفت: افراد حقیقی یا حقوقی می توانند در طرح های اکرام ایتام و محسنین به عنوان حامی با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را برای تحت حمایت گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام کنند.

در ادامه و پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد؛ دبیر خانه طرح اکرام ایتام و محسنین با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای یک سال در فرمانداری تشکیل و ارائه گزارش مستمر ادارات از اقدامات انجام شده برای رسیدن به حد نصاب های ایده آل طرح ها به دبیر خانه انجام شود.

انجام تبلیغات محیطی در ادارات شهرستان به منظور پیشبرد این طرح، بهره‌گیری از ظرفیت کارکنان ادارات و نهادها، هماهنگی لازم میان کمیته امداد و ادارات صمت، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استفاده از ظرفیت‌های خیران، اصناف و اتحادیه های ورزشی و کارگری، ارائه گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی از روند اجرای طرح در جلسات شورای اداری و اطلاع رسانی عمومی توسط شهرداری ها و دهیاری ها از طرح های در حال اجرا از دیگر مصوبات این جلسه بود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا