آیین تکریم و معارفه شهردار پردیس برگزار شد/ افتتاح ۱۵ پروژه عمرانی طی ۱۵ ماه توسط شهرداری پردیس

مراسم تکریم و معارفه شهردار پردیس صبح امروز با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، عبدالعظیم رضایی فرماندار، اعضای شورای تامین، دیگر مدیران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

مرتضی همتی در آیین تکریم و معارفه شهردار پردیس اظهار داشت: شهرداری پردیس در روزهای آغازین حضور من بعنوان خدمتگزار شهروندان به واسطه بروز وقایعی ناخوشایند با رخوت و از هم گسیختگی مواجه بود اما به لطف خداوند و با همت وتلاش مضاعف کارکنان این مجموعه ظرف يكسال توانست عنوان شهرداري برتر را در میان شهرداری های استان تهران به دست آورد.

وی ادامه: در حوزه امور مالی نیز نه تنهابدهي جديدي ايجاد نكرديم بلكه بخش زيادي از بدهی های گذشته پرداخت شد و مطالبات پیمانکارانی که كار كرده يا در حال انجام كار هستند نیز تا امروز تسويه شده و همچنین موجودی مناسبی در خزانه شهردار ي وجود دارد.

همتی اضافه کرد: یکی از خوش اقبالی های من بعنوان خادم مردم در شهرداری پردیس، شهروندان بسيار خوب و حضور کارکنانی با سه ویژگی بارز توانمندی بالای کاری و تجربه کافی در عین میانگین سنی پایین و شور جوانی بود که این سه عامل سبب شد تا بدون افزودن بار اضافی به بدنه نیروی انسانی توفیقات بسیاری محقق شود.

وی احداث پروژه های عمرانی در سرفصل های مختلف را یکی از بزرگترین موفقیت های شهرداری پردیس خواند و افزود: طی ۱۵ ماه گذشته ۱۵ پروژه عمرانی و خدماتی گشایش و به بهره برداری رسید که در بیانی ساده و به طور میانگین هر ماه یک طرح افتتاح و وارد چرخه خدمات رسانی شد واين علاوه بر كارها و امورات جاري و خدمات رساني معمول شهرداري بود.

روند کاهشی در ساخت و سازهای غیرمجاز در سایه پایش مستمر واحد کنترل و نظارت، تثبیت و ارتقای شغلی ۱۸۰ پرسنل با اولویت خانواده معزز شهدا، تحقق بیش از رقم پیش ببنی شده بودجه شهرداری پردیس در سال ۹۹، وصول معوقات مالی شهرداری با رقم ۲۰۰ میلیارد ریال از بدهکاران دانه درشت و اجرای طرح های متعدد جهادی توسط واحد خدمات شهری از دیگر توفیقات شهرداری پردیس طی بیش از ۴۰۰ روز گذشته بود که همتی به آنها اشاره کرد.

بر پایه این گزارش، در پایان مراسم مذکور ضمن تقدیر از تلاش های مرتضی همتی و تکریم وی، رضا کارخانه بعنوان شهردار پردیس معارفه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا