آیین تکریم از امام جمعه شهرستان پردیس برگزار شد

با حضور مسئولان استانی و محلی مراسم تکریم از حجت‌الاسلام توسلی امام جمعه سابق شهرستان پردیس در محل بوستان نور شهدای پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار، نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عیسی فرهادی و عبدالعظیم رضایی فرمانداران تهران و پردیس، اعضای شورای تامین، روسای ادارات، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد شهرستان و شهروندان شهرهای پردیس بومهن و بخش جاجرود در این مراسم حضور داشتند.

معاون استاندار تهران در این مراسم روحانیت و مرجعیت را پناهگاه اصلی مردم و هدایتگر و روشنگر جامعه در ادوار مختلف دانست و افزود: در این مقطع که ما منادی این هستیم که دین اسلام می‌توانند نسخه های شفابخشی برای همه مشکلات و جوانب مختلف زندگی مردم ارائه کند این موضوع نمود بیشتری پیدا کرده است.

تقی زاده نماز جمعه را تجلی گاه وحدت دانست و گفت: علاوه بر ادای فرایض دینی، بسیاری از مشکلات مردم در این سنگر برطرف خواهد شد و ارتباطات میان مسلمانان بهبود پیدا می‌کند و نماز جمعه دارای نقشی چند وجهی به عنوان یک پایگاه عبادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس نیز توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی را یک نعمت و برکت بزرگ دانست تصریح کرد: اساس نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد عدالت، رفع تبعیض و حاکمیت اخلاق، معنویت و آزادی است و فعالیت های حجت الاسلام توسلی در زمان عهده‌دار بودن مسئولیت امام جمعه در شهرستان‌های مختلف می تواند یک الگو و سرمشق از عمل به تکالیف الهی و برطرف سازی مشکلات مردم همچنین ایجاد وحدت در میان مردم و مسئولان باشد.

فرماندار پردیس خاطر نشان کرد فعالیت های حجت الاسلام توسلی به قرائت خطبه و اقامه نماز در روز جمعه محدود نبود و ایشان همواره در حال فعالیت، پیگیری و انجام امور مختلف فرهنگی و اجتماعی بوده اند وارتباطات گسترده ای فارغ از بحث های حزبی و جناحی برای خدمت به مردم برقرار می کردند.

رضایی حضور عموم شهروندان و مسئولان ادارات و خانواده معظم شهدا را در جلسه تکریم ایشان نشانه مردم‌داری، عدالت و حسن خلق وی دانست و گفت: پرهیز از بیان مطالب وحدت شکنانه بسیار مهم است و حجت‌الاسلام توسلی که تجربیات بسیار گرانبها و خوبی در حوزه‌های سیاسی، اجرایی، فرهنگی و اجتماعی داشته اند همه موارد را مد نظر قرار داده و به بیان خطبه ها می پرداختند.

در ادامه امام جمعه سابق شهرستان از اقدامات 8 ساله خود در شهرستان و فعالیت ها از پیش از پیروزی انقلاب گزارشی ارائه کرد و در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ایشان تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا