آیین تجلیل از رتبه‌های زیر هزار شهرستان پردیس در کنکور سراسری

آیین تجلیل از دانش آموزان دارای رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری و همچنین مدیران برتر مقطع متوسطه شهرستان برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی از دانش آموزان خواست از رفتار و اخلاق این شهید بزرگوار الگو گرفته و در هر جایگاهی که حضور دارند، نمونه بارز یک جوان متدین، متعهد و با اخلاق باشند و رفتارشان به گونه ای باشد که در محیط دانشگاه، نام پردیس با افتخار برده شود.

وی در ادامه از حمایت های شورای آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: برنامه های مختلفی برای ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان پیشنهاد شد که با همکاری و حمایت اعضای شورای آموزش و پرورش به ریاست فرماندار، اداره آموزش و پرورش شهرستان در راستای تحقق تک‌تک آنها اقدامات خوبی را انجام داده است و اولیای دانش‌آموزان نیز در این مسیر همکاری خوبی داشته اند.

حامد حمزه خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیشتر شدن افراد دارای رتبه های زیر هزار در شهرستان را نشان دهنده تلاش و برنامه ریزی همه فعالان آموزش و پرورش و توجه دانش آموزان و اولیا ذکر کرد و گفت: شهرستان دارای پتانسیل بالایی در زمینه های علمی است و اگر عزم و همت وجود داشته باشد دستیابی به جایگاه های رفیع و رسیدن به موفقیت در همه بخش ها دور از ذهن نیست.

وی وظیفه مسئولان را تسهیل مسیر و ریل گذاری برای جوانانی که آینده سازان کشور هستند دانست و گفت: ناحیه مقاومت بسیج به سهم خود تلاش کرده است در طول تحصیل با تشویق و امید افزایی، نسل جوان را نسبت به اهمیت تحصیل و دانش افزایی ترغیب کند و ارتباط دانش آموزان و دانش جویان را با مجموعه های علمی برقرار کند.

فرماندار پردیس نیز در ادامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با قدردانی از مجموعه بسیج و آموزش و پرورش برای برگزاری این مراسم که نقش بسیار زیادی در علاقه مندی دانش آموزان به تحصیل و تلاش بیشتر برای پیشرفت و دانش افزایی دارد گفت: پدران و مادران دانش آموزان با دوراندیشی و حمایت های لازم زمینه موفقیت نسل جوان را فراهم می کنند و مسئولان نیز باید در جای خود اقدامات لازم را انجام دهند.

در این نشست که به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با تاخیر چند ماهه برگزار شد، از دانش آموزان دارای رتبه های زیر هزار در کنکور سراسری، مدیران برتر مقطع متوسطه و دانش آموز دارنده مدال طلای المپیاد جغرافیا تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا