آيين گشايش ۸ طرح عمرانی شهرداری پردیس برگزار شد

پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

در این آیین عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، شمسی نژاد مدیرکل امور مالیاتی شرق استان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، رضایی فرماندار، مرتضی همتی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس و دیگر مدیران حضور داشتند.

به گزارش صبح پردیس، در این مراسم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس ، یک پروژه به صورت حضوری و در ایده ای جالب سایر پروژه ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

مرتضی همتی شهردار پردیس در این مراسم اظهار داشت: امروز شهرداری پردیس، ۸ پروژه عمرانی و خدماتی را تقدیم پیشگاه شهروندان گرامی می کند تا در خجسته ایام الله دهه مبارک فجر، دین خود را به مردم ادا کرده باشد.

وی ادامه داد: یکی از پروژه های افتتاحیه امروز احداث و تکمیل پروژه کمربندی شمالی شهر پردیس مزین به نام شهيد چمران است که به مساحت ۴۴ هزار متر مربع شامل زیرسازی و آسفالت، جدولگذاری و فضای سبز به بهره برداری رسید.

شهردار پردیس افزود: دومین پروژه، بوستان بزرگ ۲۸ هزار مترمربعی “جوزک” است که در منطقه ای قدیمی از شهر پردیس به همین نام احداث شد و مدیریت شهری پردیس به منظور هویت بخشی به این خطه، نام یاد شده را برای این مرکز تفریحی و تفرجگاهی برگزید.

همتی در ادامه از احداث و بهره برداری از دو ناحیه خدماتی در فازهای هشت و هفت پردیس خبر داد و گفت: شهرداری پردیس با وجود عدم تحویل فاز هشت این شهر نسبت به احداث ناحیه خدماتی در این سایت مسکن مهر اقدام کرد تا پس از تحويل به شهرداري خللی در خدمات رسانی به شهروندان عزيز ایجاد نشود؛ ناحيه فاز هفت هم براي خدمات رساني به ناحيه صنعتي احداث شده است.

وی ادامه داد: دیگر پروژه شهرداری پردیس، ایستگاه انتظار تاکسی های حمل و نقل همگانی است که در راستای رفع گره های ترافیکی و همچنین رفاه حال رانندگان زحمتکش به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع شامل محل استراحت، اتاق نگهبانی و دیگر امکانات گشایش یافت.

شهردار پردیس بیان داشت: احداث خیابان شهيد نوشین نیز به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل جدولگذاري ، ديوار سنگي وزيرسازي و آسفالت به منظور تسهیل در تردد شهروندان به بهره برداری رسید.

همتی ادامه داد: اجرای روشنایی و احداث رفیوژ میانی جاده قدیم تهران – شمال در محدوده شهر پردیس هفتمین پروژه آیین افتتاحیه امروز است که به طول دو هزار و ۴۰۰ متر شامل نصب نرده، جانمایی ۷۸ تیر و سر چراغ، احداث بلوار و جدولگذاری افتتاح شد.

وی بیان داشت: علاوه بر این، طرح بزرگ مرکز پایش تصویری شهر پردیس شامل نصب ۱۵۷ دستگاه انواع دوربين هاي پايش براي نظارت بر خدمات شهري طی هفته گذشته افتتاح شد.

شهردار پردیس در پایان با تاكيد بر سرعت و كيفيت اجراي پروژه هاي مذكور از مدیران استانی، شهرستاني، اعضای شورای تامین، دستگاه های خدمات رسان و حمایت های ارزشمند اعضای شورای اسلامی شهر پردیس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا