آمادگی شهرداری پردیس برای همکاری در برگزاری نمایشگاه اینوتکس 2021

نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2021 و میزبانی از شهرداران شهر تهران در دفتر شهردار پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تسهیل رفت و آمد شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی و میزبانی از شهرداران شهر تهران همزمان با رویداد اینوتکس از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست است.

مرتضی همتی شهردار پردیس در این نشست گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه تکنولوژی‌های روز دنیا و تولید محصولات علمی کم نظیر از مفاخر این شهر قلمداد می‌شود و شهروندان از همجواری با چنین بهشت فناورانه‌ای به خود می‌بالند.

او افزود: نگاه خانواده بزرگ شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس به پارک فناوری، ایجاد تعاملات دو سویه با این مجموعه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی آن برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان است.

شهردار پردیس از آمادگی شهرداری پردیس برای برگزاری رویداد فناوارنه بین‌المللی “اینوتکس” خبر داد و گفت: نمایشگاه اینوتکس، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود و شهرداری آماده همکاری در برپایی این رویداد در راستای هویت بخشی به شهر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا