مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس در دیدار با فرماندار شهرستان:

آماده اختصاص زمین برای استقرار دیگر ادارات هستیم

 مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس به همراه اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت، ضمن حضور در دفتر فرماندار پردیس، با رضایی دیدار کرد.

به گزارش صبح پردیس، سید مهدی هدایت در این دیدار پیرامون آخرین اقدامات انجام شده در پروژه‌های مسکن مهر و روند تسریع یافته واگذاری واحدها و دفترچه‌های ۵ برگی گزارشی ارائه کرد و از آمادگی شرکت عمران برای اختصاص زمین به منظور استقرار دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در راستای ارتقاء و تسهیل ارائه خدمات به شهروندان سخن گفت.

عبدالعظیم رضایی فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس نیز تأمین خدمات زیرساختی و روبنایی در کنار تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به پراکندگی فازهای مختلف شهر پردیس، اگر امکانات کامل در فازها وپروژه‌ها تأمین نشود، در کنار ناکافی بودن سرانه‌ها در حال حاضر، دسترسی شهروندان به این امکانات نیز هزینه و زمان زیادی را می‌طلبد و شرکت عمران باید با همکاری و تعامل دیگردستگاه‌ها،  این اقدامات را در اسرع وقت به انجام برساند.

شایان ذکر است شهرستان پردیس در سال ۹۱  تأسیس و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز ساخت مسکن مهر کشور مورد توجه است و بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت ساکن در آن حدود ۱۷۰ هزار نفر اعلام شده است که با واگذاری‌های مسکن مهر برآورد می‌شود در حال حاضر جمعیتی نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا