آلودگی یک موتورسیکلت از یک کارخانه بیشتر است/ پردیس جز شهرستان های توسعه یافته قرار می گیرد/ مشکل سهمیه تاکسی داران حل شد

محمد امامی امین معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران گفت : صنایع ما در استان تهران آلودگی ندارند و آلودگی یک موتورسیکلت از یک کارخانه بیشتراست و بعضا یک موتور سیکلت اندازه ۷ کارخانه آلودگی ایجاد می کند.

به گزارش صبح پردیس، محمد امامی امین معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تهران در خصوص افزایش سهمیه بنزین و بحث آلودکی هوا اظهار داشت: سهمیه بندی بنزین تاکسی های شهر تهران بطور جدی پیگیری شد و مشکل اضافه سهمیه بنزینشان با هماهنگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران حل شده است اما اطلاعی از وضعیت افزایش سهمیه بنزین نوروز ندارم و ما هم خوشحال می شویم سهمیه نوروزی برای مردم تصویب بشود.

وی با اشاره به مصاحبه ای که در آن اعلام کرده بود بخش بزرگی از آلودگی هوای تهران مربوط به خودروها و موتورسیکلت هاست و صنایع مقصر نیستند، اظهار داشت:صنایع ما در استان تهران آلودگی ندارند و آلودگی یک موتورسیکلت از یک کارخانه بیشتراست و بعضا یک موتور سیکلت اندازه ۷ کارخانه آلودگی ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: ۷۰ درصد آلودگی هوا بخاطر خودروهای بی کیفیت و ۳ میلیون موتور در حال تردد است.

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد: ما بدلیل مسئولیت های اجتماعی که در برابر حفظ حقوق زیست محیطی شهروندان داریم موظفیم رسیدگی و نظارت به این مسئله داشته باشیم.

امامی امین در خصوص انتظار طولانی ثبت لکه های صنعتی شهرستان پردیس به شهرک صنعتی گفت: لکه های صنعتی شهرستان عمده مشکلشان محیط زیست و اراضی محافظت شده آن بود که طبق آخرین پیگیری ها مصوب شده بخش مهمی از مشکل صنایع حل و ۴ هزار هکتار از اراضی محافظتی از دامنه محیط زیست در شهرستان پردیس خارج شود و ساماندهی لکه های صنعتی آن در دستور کار قرار میگیرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انحام شده در این شهرستان بهصوص در بخش صنایع و حمایت های دولت، پردیس جزو شهرستان های توسعه یافته استان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا