آزادسازی بیش از 14 هزار مترمربع از مساحت اراضی بستر رودخانه جاجرود

مدیر امور آب تهران بزرگ از آزادسازی مساحت بیش از 14 هزار مترمربع از بستر رودخانه جاجرود در اراضی خجیر شهرستان پردیس با اخذ حکم قضائی خبر داد.
به گزارش صبح پردیس، علیرضا نیکنام با اعلام این خبر اظهار کرد: امور آب تهران بزرگ با کسب سه فقره دستور قضائی صادره از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و حضور کارشناسان آب‌های سطحی، حقوقی و گشت و بازرسی این امور و نظارت نمایندگان انتظامی با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مهیا شده نسبت به قلع‌وقمع سه مورد بنای ویلایی، دیواره و سنگ‌چین اقدام نموده است.

وی افزود: با انجام این عملیات 14 هزار و 200 مترمربع از بستر رودخانه جاجرود در اراضی خجیر آزادسازی شد.

مدیر امور آب تهران بزرگ با هشدار نسبت به لزوم هوشیاری مردم به هنگام انجام معاملات در نزدیکی رودخانه‌ها گفت: افرادی که قصد انجام معامله در نزدیکی رودخانه‌ها را دارند حتماً پیش از انجام معامله از شرکت آب منطقه‌ای تهران استعلامات لازم اخذ کنند تا در آینده متحمل هیچ‌گونه ضرر و زیان نشوند.

نیکنام در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شبانه‌روزی مأموران امور منابع آب در خصوص انجام صحیح وظایف قانونی خود تأکید کرد: امور منابع آب تهران بزرگ به‌عنوان متولی آب در حوزه عملکرد شهرستان و به‌عنوان نماینده شرکت آب منطقه‌ای تهران با جدیت و بر اساس قانون نسبت به برخورد با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی اقدام و اهتمام جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا