آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر بومهن/ پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه استخر در بومهن

معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری بومهن، گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های پل ارتباطی ده بومهن-شهرک کشاورزی، مجموعه استخر ورزشی، زمین چمن فوتبال و پارک انقلاب ارائه داد.

به گزارش صبح پردیس؛ شهردار بومهن به همراه معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن، اعضای شورای اسلامی شهر بومهن، واحد عمران، فضای سبز و روابط عمومی از روند پیشرفت فیزیکی بخشی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام شهری بومهن از جمله پل ارتباطی ده بومهن-شهرک کشاورزی، مجموعه استخر ورزشی، زمین چمن فوتبال و پارک انقلاب، بازدید به عمل آوردند.
حسن الماسی معاون فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری بومهن، در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی با اشاره به لزوم تسریع در آماده‌سازی هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آن اظهار کرد: به دلیل محدودیت فصل کاری، برودت هوا و بارش‌های زمستانی در ماه‌های پایانی سال و توقف پروژه‌های عمرانی، اکنون با شروع فصل کاری تلاش‌های قابل‌توجهی در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام از سوی واحد عمرانی شهرداری در حال انجام است.
وی هدف بازدیدهای دوره‌ای از پروژه‌های عمرانی شهرستان بررسی نزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و مسائل و مشکلات احتمالی عنوان کرد و افزود: با بررسی مشکلات و نواقص پروژه‌ها نسبت به رفع آنها اقدام و اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت تا هرچه زود شاهد اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

معاون شهردار بومهن در خصوص پل ارتباطی ده بومهن-شهرک کشاورزی خاطرنشان کرد: دهانه پل به طول ۴۶ متر و عرض ۱۶ متر است که فونداسیون آن در ابعاد ۱۶ در ۱۲ متر و ارتفاع ۲ متر و اجرای کوله‌ها به ارتفاع ۱۲ متر بتن‌ریزی و عملیات عمرانی آن به‌پایان رسیده است و اجرای پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال آماده‌سازی کوله‌ها جهت نصب عرشه پل می‌باشد.

الماسی ادامه داد: مجموعه استخر ورزشی نیز در زمینی به ابعاد ۶۶ در ۳۳ متر دارای ساختمان اداری با اسکلت بتنی و سالن بدن‌سازی و سوله استخر همراه با سونا و جکوزی در حال احداث می‌باشد که عملیات اجرای سقف طبقه اول ساختمان اداری و عملیات عمرانی گودبرداری کاسه استخر در حال اجراست و پروژه مذکور با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال احداث است.

وی تصریح کرد: همچنین پارک انقلاب در خیابان دلجو نیز در حال جدول‌گذاری، تسطیح پیاده روها، اجرای بتن‌ریزی و اجرای فضای سبز و زمین‌بازی است که در حال احداث می‌باشد.

معاون عمرانی شهردار بومهن بابیان اینکه در ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی لازم جهت اتمام چندین پروژه عمرانی نیمه‌تمام در دستور کار این شهرداری قرار گرفت، تأکید کرد: امید می‌رود تا پایان فصل کاری کلیه پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام که وعده آن به شهروندان داده‌شده بود با تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران تحت نظارت معاونت عمرانی شهرداری، این امر محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا