آتش‌نشانان ایرانی در مسابقات لیسبون با کمترین امکانات بیشترین مدال را کسب کردند/ آتش نشان شهرداری پردیس در این مسابقات خوش درخشید

نایب قهرمان مسابقات پرورش اندام مسابقات لیسبون (پایتخت پرتغال) گفت: اعضای تیم آتش نشانی ایران با هزینه شخصی، بدون مربی و با استفاده از تجربه شخصی و امکانات محدود در مسابقات لیسبون ۵۰ مدال کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سعید علی اعظم روز چهارشنبه پس از بازگشت از این مسابقات اظهار داشت: تیم ۱۶ نفره آتش نشانان ایرانی در مسابقات لیسبون پرتغال در رشته های جودو، والیبال داخل سالن، والیبال ساحلی، بستکبال، شنا، کشتی ، دو میدانی رقابت داشتند و مدال های خوبی کسب کردند.

وی با اشاره به سطح مسابقات افزود: سطح مسابقات با توجه به بین المللی بودن آن بالا بود و سایر کشورهای حاضر در رقابت ها با بهترین امکانات و به کار گیری مربیان باتجربه در مسابقات حضور داشتند.

آتش نشان شهرداری پردیس ادامه داد: پس از پیروزی آتش نشانان سفیر ایران در پرتغال این پیروزی را تبریک گفت و مقرر شد در مسابقات آتی وزرات کشور و ورزش و جوانان در جریان حضو ورزشکاران در مسابقات باشند تا امکاناتی برای ورزشکاران حاضر فراهم کنند.

وی ادامه داد: در این رقابتها که در دانشگاه سیداد شهر لیسبون پرتغال برگزار شد در رشته های پرورش اندام و پاورلیفتینگ رتبه دوم را به دست آوردم.

نایب قهرمان رشته پاور لیفتینگ افزود: در این رقابتها ۱۰ کشور در رشته پرروش اندام و ۱۷ کشور در رشته پاورلیفتینگ با هم رقابت داشتند و در رشته پرورش اندام کشور اسپانیا، ایران و لیتونی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته پاورلفتیگ کشور اسلونی مقام اول، ایران دوم وترکیه سوم را کسب کردند.

علی اعظم خاطرنشان کرد: این مسابقات هر دو سال یکبار برگزار می شود و سال آینده کشور دانمارک میزبان مسابقات خواهد بود و در صورت دریافت دعوتنامه در این مسابقات نیز شرکت خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات آتش‌نشانان جهان با حضور ۱۰۰۰ ورزشکار از ۵۰ کشور جهان در ۶۰ رشته ورزشی از ۳۰ آوریل تا ۷ می ۲۰۲۲ (از ۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت سال جاری) در شهر لیسبون پرتغال برگزار شد و ورزشکاران آتش نشان کشورمان در قالب یک تیم ١٦ نفره در این مسابقات شرکت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا