آبگرفتگی معابر شهر بومهن در پی بارش شدید باران

باراش باران طی ساعات گذشته منجر به آبگرفتگی شدید در خیابان های شهر بومهن و در برخی مناطق باعث ایجاد ترافیک سنگین در خیابان اصلی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، آبگرفتگی در معابر شهری بومهن تردد خودروها را مختل کرده است و در پی بارش شدید باران و سیلاب از دقایقی قبل برخی معابر شهری دچار آبگرفتگی شده و رفت و آمد عابران پیاده نیز با مشکل مواجه شده است.

حاضر نشدن به موقع عوامل و نیروهای خدمات شهری شهرداری در برخی مناطق سبب تشدید آب گرفتگی و ترافیک شده و تشکیل سد آبی در مقابل مخابرات بومهن همچون سالهای گذشته در فصل بارندگی، مانع از حرکت عادی وسائط نقلیه شده و مشکلاتی به وجود آورده است.

شهر بومهن تنها یک خیابان اصلی دارد و آبگرفتگی این خیابان مشکلات زیادی را در تردد خودروها و عابران پیاده ایجاد کرده است.

سرپرست شهرداری بومهن به خبرنگار ایرنا گفت: پرسنل ستادی و اکیپ های عملیاتی شهرداری این شهر در حالت آماده باش کامل هستند و با رفع آبگرفتگی معابر مشکل ترافیکی ایجاد شده رفع خواهد شد.

حسن الماسی گفت: عملیات رفع آب گرفتگی تا فروکش کردن بارندگی و باز شدن کامل مسیرهای خروج آب ادامه خواهد داشت.

وی با حضور میدانی در سطح شهر و نظارت بر روند رفع آبگرفتگی معابر بومهن و خدمات رسانی به شهروندان ادامه داد: با اقدامات انجام شده درحال حاضر بخش عمده آبگرفتگی معابر شهر بومهن رفع شده و ترافیک خیابان اصلی شهر تا حدی روان شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا