آئین احداث مقبره شهدای گمنام بومهن + تصاویر

آئین کلنگ زنی احداث مقبره شهدای گمنام بومهن در متراژ ۱۰۰ متر مربع برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، آئین کلنگ زنی احداث مقبره شهدای گمنام بومهن با حضور فرماندار پردیس، امام‌جمعه، بخشدار جاجرود، شهردار و اعضای شورای شهر بومهن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی انتظامی، روسای ادارات و نهادها و جمعی از خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران با حضور در پارک برکت انقلاب شهر بومهن برگزار و طی آن ضمن گلاب شویی، گلباران و غبارروبی مزار شهدا و ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان، عملیات احداث مقبره دو شهید گمنام آغاز شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس در این مراسم با ابراز خرسندی از آغاز طرح ساماندهی مزار شهدا گفت: این شهیدان مایه برکت شهر بومهن و باعث تزریق آرامش و معنویت به زندگی شهروندان محله‌های اطراف مزار شده‌اند و لازم بود هرچه سریع‌تر طرح ساماندهی این محل که با احداث مقبره شهدا آغاز می‌شد، به اجرا درآید.

وی ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند و تلاش مدیریت شهری بومهن، طرح ساماندهی مزار شهدا به‌طور کامل اجراشده و به‌عنوان یک پایگاه فرهنگی و اجتماعی در اختیار مردم قرار گیرد.
گفتنی است بر اساس برنامه زمان‌بندی موجود قرار است فاز اول این طرح که شامل احداث فضای اصلی مزار شهدا در متراژ ۱۰۰ مترمربع است از اول مهرماه آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا