ترافیک سنگین محورهای پردیس، هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک سنگین محورهای پردیس گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه به سمت تهران وجود دارد. به دلیل بازگشت همزمان مسافران وجود آمده بار ترافیکی در آزادراه تهران پردیس به سمت تهران و جاده قدیم جاجرود از شمال به جنوب به سمت تهران سنگین و تردد به‌دشواری در جریان است.

به گزارش صبح پردیس، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از شمال به جنوب و به سمت تهران سنگین در جریان است.

وی گفت: با توجه به ترافیک سنگینی که در محور فیروزکوه به سمت تهران به دلیل بازگشت همزمان مسافران وجود آمده بار ترافیکی در آزادراه تهران پردیس به سمت تهران و جاده قدیم جاجرود از شمال به جنوب به سمت تهران سنگین و تردد به‌دشواری در جریان است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بابیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین در جریان است، بیان کرد: متأسفانه در شرایط کنونی ترافیک در ورودی شهر تهران بسیار سنگین و دلیل آن بازگشت همزمان مسافرین است.

محبی اذعان داشت: مسافران با عدم رعایت مدیریت زمان سفر، بازگشت خود از مسافرت را به ساعات پیک ترافیک موکول کردند که به دلیل عدم گنجایش جاده‌های هراز، فیروزکوه و… شاهد ترافیک سنگین در مبادی ورودی تهران هستیم.

وی اضافه کرد: در این شرایط رانندگان با صبر و شکیبایی رانندگی کنند و با رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروی جلویی باعث کاهش احتمال تصادفات رانندگی شوند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تصریح: رانندگان در هر ۲ ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه را به استراحت در مناطق مشخص‌شده و استراحت گاه‌های بین‌راهی بپردازند.

محبی افزود: همچنین رانندگان رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار بدهند و با عدم سرعت، سبقت، حرکات مارپیچ، سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: مأموران پلیس‌راه شرق استان تهران با آمادگی صددرصدی در محورها حاضر هستند و با رانندگانی که مقررات راهنمایی رانندگی را رعایت نمی‌کنند برخورد و متخلفین را اعمال قانون خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا