واحدهای آبکاری و ریخته‌گری شهرستان پردیس ملزم به دریافت گواهی‌نامه زیست محیطی هستند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: واحدهای آبکاری و ریخته‌گری شهرستان پردیس ملزم به دریافت گواهی‌نامه زیست‌محیطی هستند؛ در غیر این صورت بایستی ملزم به جابه‌جایی می‌باشند.

به گزارش صبح پردیس، حجت فضلعلی در حاشیه نشست هم‌اندیشی مسئولین و صاحبان صنایع در حوزه محیط‌زیست و انرژی اظهار کرد: صنایع آبکاری و ریخته‌گری و دیگر صنایع آلاینده با رعایت مقررات و اصول و دریافت گواهینامه در نواحی صنعتی شهرستان پردیس به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به شرایط دریافت گواهینامه افزود: صاحبان صنایع و مشاغل با گذراندن یک دوره آموزشی 33 ساعته که از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار می‌شود، قوانین و مقررات و الزامات صنف آبکاری و ریخته‌گری را آموزش می‌بینند پس از استانداردسازی شرایط کارگاهی و دریافت گواهینامه به فعالیت خود در شهرستان ادامه می‌دهند و در غیر این صورت ملزم به جابجایی هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس با اشاره به هدف برگزاری این نشست خاطرنشان کرد: این هم‌اندیشی بین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و شهرستان پردیس و سازمان حفاظت محیط به‌منظور پایداری صنعت و محیط‌زیست شهرستان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کالای ایرانی برگزار شد.

گفتنی است شهرستان پردیس با 138 هزار نفر جمعیت در شرق استان تهران واقع‌شده و از شرق با دماوند و از غرب با تهران مرز مشترک دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا