همایش ورزشکاران هیئت کاراته پردیس در بومهن برگزار شد

همایش ورزشکاران هیئت کاراته پردیس در بومهن با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همایش ورزشکاران هیئت کاراته پردیس به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور خانواده ورزشکاران کاراته‌کار این شهرستان پردیس در زمین چمن شهرداری بومهن برگزار شد.

سیفی رییس اداره ورزش پردیس هدف از برگزاری این برنامه در شهرستان را تشویق به ورزش‌های همگانی توسط همه مردم و خانواده‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به هفته مبارزه با مواد مخدر و برنامه‌هایی که توسط سازمان ورزش و جوانان شهرستان پردیس و شهرهای رودهن، بومهن و جاجرود تبیین شده است درصدد برگزاری این همایش برآمدیم تا با برپایی این برنامه‌ها نشاط اجتماعی را در سطح جامعه احیا کنیم.

سیفی افزود: این همایش‌ها نقش مهمی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد و همگی می‌دانیم که یکی از راه‌های پیشگیری از مواد مخدر، ورزش است و با راه‌اندازی کارناوال ورزشی و طرح‌ها و تخفیف‌های ویژه می‌خواهیم ورزش را در محلات مختلف اشاعه کنیم و ورزش ارزان را در سبد خانواده‌ها عرضه بداریم.

وی از اجرای برنامه‌ای مشابه در فاز ۱۱ و فاز ۸ شهر پردیس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در این فازها زیرساخت‌های مناسب ورزشی را نداریم، برنامه خوبی را برای بهره‌مندی ساکنین این ۲ فاز از برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم.

رضا خدادادی بخشدار بومهن نیز در ادامه همایش ورزشکاران هیئت کاراته پردیس در بومهن گفت: این همایش به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و هفته مبارزه با مواد مخدر به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، شهرداری و شورای شهر بومهن برگزارشده است.

وی با اشاره به پتانسیل خوب این شهرستان در حوزه ورزش اظهار کرد: برنامه‌ریزی خوبی در زمینه توسعه ورزش در این بخش نظر گرفته‌شده است و با توجه به اینکه ورزش یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای از بین بردن انحرافات و آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه ویژه شود.

رییس پلیس پیشگیری پردیس نیز در ادامه این همایش اظهار داشت: لازمه امنیت در هر جامعه سلامت آن جامعه است لذا با سلامت جامعه می‌توانیم رشد و شکوفایی اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را مشاهده کنیم.

شاکری با بیان اینکه همایش امروز یک حرکت نمادین بسیار خوب بود که سبب استحکام بنیه ورزش شهرستان می‌شود و امیدواریم با تداوم این برنامه‌ها از آموزش همگانی موفقیت‌هایی را داشته باشیم افزود: کار پیشگیری و مقابله با مواد مخدر راه‌های گوناگون دارد و مرحله آخر مقابله با این بلای خانمان‌سوز دستگیری و شناسایی و مبارزه با قاچاقچیان است که نیروی انتظامی این وظیفه خطیر را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری از مواد مخدر این شهرستان آمادگی دارد در زمینه مبارزه با مواد مخدر آموزش‌های لازم را ارائه کند گفت: در این زمینه آمادگی داریم برای شناخت مواد مخدر آموزش‌های لازم را برای جوانان قرار دهیم و شناخت کلی را به خانواده بدهیم.

حمید زاهدی، رییس هیئت ورزش همگانی بومهن نیز در ادامه گفت: در رابطه با ورزش‌های همگانی حرکت جدیدی در شهرستان بومهن آغاز شده و ین سومین برنامه اجراشده می‌باشد که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

زاهدی با اشاره به شرکت ۵۰۰ نفر در این همایش گفت: کاراته‌کاران بخش بومهن در این همایش شرکت کردند شرکت و جوایزی نیز از سوی شورای شهر بومهن به این ورزشکاران تقدیم شد و امیدواریم در گام‌های بعدی بتوانیم ورزش همگانی را در بومهن راه‌اندازی کنیم و شهروندان را به این امر سوق بدهیم.

وی بیان داشت: در صدد برنامه‌ریزی و اجرای یک برنامه همگانی و پیاده‌روی خانوادگی در شهر بومهن هستیم و هماهنگی‌های لازم نیز در این بخش صورت گرفته است و بیشترین هدف ما در بحث ورزش‌های همگانی برداشته شدن قدم‌های مثبت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر ر این شهرستان است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا