افتتاح ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پردیس/ امضای قرارداد 20 میلیاردی برای پایدارسازی ترانشه فاز 9 قدیم پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پردیس خبر داد و گفت:‌ قرارداد دیوارهای حائل فاز ۹ قدیم سال گذشته امضا و هم اکنون این پروژه به پایان رسیده است.

به گزارش صبح پردیس، سعید غفوری با اشاره به برنامه افتتاح 2333 واحد مسکن مهر پردیس طی هفته آینده،‌ اظهار کرد:‌ این واحدها مربوط به فاز 5 و 9 قدیم، 8 و 11 هستند که همه خدمات آماده‌سازی، زیرساختی و محوطه سازی آنها تامین شده است.

وی با اشاره به افتتاح 3 مرکز محله و 3 باب مدرسه در این فازها افزود:‌ در صورت تحقق به موقع یارانه‌های نقدی اعلام شده و تخصیص آن به پروژه‌های پردیس در مرداد و شهریور امسال 6364 واحد مسکن مهر در فازهای مختلف افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های مسکن مهر فاز 9 قدیم پردیس، تصریح کرد:‌ از آنجایی که این پروژه‌هامدتی متوقف شده و متقاضیان بسیاری دارد فعال سازی آن از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است، خوشبختانه در حال حاضر قرارداد 7 میلیاردی-تومانی-دیوارهای حائل سال گذشته امضا و هم اکنون این پروژه به پایان رسیده است.

مدیرعامل عمران پردیس همچنین از امضای قرارداد 20 میلیاردی شرکت عمران شهر پردیس برای اجرای پروژه پایدارسازی ترانشه فاز 9 قدیم خبر داد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا