راهپیمایی روز قدس در پردیس برگزار شد

راهپیمایی روز قدس در پردیس با حضور پرشور و شعور مردم روزه دار، خداجو و مومن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان پردیس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پس از انجام تعبد دینی و مذهبی در این ماه پرفیض، در تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همزمان با سراسر کشور با شرکت در این راهپیمایی و آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا، صحنه‌هایی به یاد ماندنی و پرشور دیگری را به جهانیان نشان دادند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در پردیس،  امسال نیز با حضور پرشور مسئولان، خانواده معظم شهدا، جوانان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به ویژه زنان شهرستان برگزار شد.

‘مرگ بر اسراییل غاصب’، ‘مرگ بر امریکای جنایتکار’ و ‘ˈمرگ بر ایادی استکبار’، ‘امروز روز مرگ استکبار است-پیروزی اسلام آشکار است’، ‘دفاع از ولایت حمایت از اسلام است/ تداوم انقلاب پیروزی از امام است’، خون شهدا لالگون می‌شود / آل خلیفه سرنگون می‌شود’، ‘سکوت هر مسلمان / خیانت است به قرآن’، ‘یاد امام خمینی پاینده باد/ رهبر ما خامنه‌ای زنده باد’ از جمله شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس پردیس بود.

راهپیمایان در پایان با قرائت بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار وحدت امت جهان اسلام برای مبارزه با کفار و غاصبان فلسطین اشغالی شدند.

تصاویر ارسالی از: محمد اسماعیلی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا